-29-

1K 140 89
                                    

- ჯიმინ?_კარზე დააკაკუნეს და ჯიმინმა თითქმის მაშინვე გააღო.აიშამ ფართოდ გაიღიმა,მაგრამ როცა ჯიმინის უგუნებო სახე დაინახა ისევ დასერიოზულდა.

- საიდან გაიგე მისამართი და აქ რა გინდა_არაფრის მთქმელი სახე.

- იუნგის ვთხოვე.სალაპარკოდ.

- მასწავლებელ იუნგის_უსწორებს ჯიმინი._არანაირი ლაპარაკი.

- როგორც არის.გთხოვ ვისაუბროთ.

- პატარავ პიცა არ მოვიდა?_ მეორე სართულიდან ფეხშიშველი ჯონგუკი ჩამორბის და როცა აიშას ხედავს უხერხულად იღიმის_ოჰ...შენი და მოსულა.შემოდი_ჯიმინი თვალებს უბრიალებს ჯონგუკს,მაგრამ აიშა მაინც შემოდის.გუკი მას მისაღებისკენ მიუძღვება და დივნისკენ მიუთითებს._რამეს დალევ?_ეკითხება როცა ჯდება.

- ცივი გაქვს რაიმე?

- კოლა?_აიშა თავს უქნევს და ჯონგუკიც სამზარეულოში გადის.ჯიმინი აიშას მოპირდაპირედ ჯდება პატარა სავარძელში.გოგონა სახლს ათვალიერებს და ტუჩის კუთხეში ღიმილი ეპარება,ეს არაა ნაგლური ღიმილი მაგრამ მაინც ამოუცნობია.

- ჯიმინ სად არის ჭიქები?_სამზარეულოდან ყვირის ჯონგუკი.

- მეორე თაროზეა,მაცივრის გვერდით._უყვირის ჯიმინი,ცოტახანში ჯონგუკი გამოდის ორი ჭიქით.ერთს ჯიმინს უდგავს მეორეს აიშას._მე არ მინდა_ჩუმად ამბობს ჯიმინი.

- მაშინ მე წავიღებ,თუ მოგინდება მაცივარში დევს.

- უშენოდაც ვიცი_თვალებს ატრიალებს ჯიმინი_შეგიძლია მარტო დაგვტოვო?

- ხო რა თქმა უნდა._კიბეებისკენ მიდის ჯონგუკი.

- დავალება დაწერე_ჯონგუკი უსიამოვნოდ იბღვირება.დილის მერე დავალება ჯერაც არ დაუწერია და ჯიმინი გაბრაზებულია მასზე._შეგიძლია დაიწყო? მეჩქარება.

- ხო რა თქმა უნდა._უხერხულად სვავს კოლას და მაგიდაზე აბრუნებს_მოკლედ ძალიან დიდი ბოდიში,ასე რომ ვიქცეოდი.ამას არ აქვს გამართლება.იმაზეც ბოდიში რომ აქ მომიწია გადმოსვლა და სახლი წაგართვი.ჩემს გამო მოგიწია აქ გადმოსვლა.დედა და მამა ხვალ ჩამოდიან და სახლში გადავალ,შეგიძლია ისევ დაბრუნდე იქ._ჯიმინი ცოტა შოკში ვარდება.ახლა აიშამ ბოდიში მოიხადა? სასწაულებიც ხდება_ჯიმინ,შენ რომ მითხარი და-ძმა აღარ ვართო,მართლა თქვი? ძალიან დიდი ბოდიში,მაპატიე და ისევ ვიყოთ და-ძმა,გთხოვ.კარგი ვიქნები და არ გაგაბრაზებ_თითქმის ტირის ის.ჯიმინი იცინის და აიშას გვერდით ჯდება,ეხუტება დამამშვიდებლად.

ბალერინა // JIKOOK ✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora