7.

8.3K 153 7
                                    

"Tak že se s ní teď jako taháš?" a jaj, teď jsem už fakt zakročila.

"Jeee, ahoj Marinku" přiběhla jsem k němu a silně jsem ho obejmula, jemně jsem odtáhla hlavu a dala jsem mu pusu, hah to ani nebyla pusa to bylo spíš líbání, za tu dobu co jsem byla v Markovo náruči, se Petr naštval a odešel, samozřejmě nezapomněl za sebou dramaticky bouchnut dveřmi, jak ty ke mně, tak já k tobě chlape.

"Chyběl jsi mi" zašeptala jsem a ještě víc jsem ho uvěznila v objetí.

"Ale, byly jsme od sebe chvilku, o těch vlasech ani o změně stylu jsi neříkala, přinesl jsem ty dvě flašky a asi čtyři brka" řekl a ukázal na tašku co měl na zemi, aha, já si ji vůbec nevšimla.

"No tohle bylo překvapení, pojď jdem do pokoje" řekla jsem a slezla jsem z něj.

"Nemusela jsi slízat, no nevadí" začal se smát Marek, jen jsem se ušklíbla, a šla pomalu nahoru, Marek mě samozřejmě následoval, po chvilce jsme byly už v pokoji, zamkla jsem za námi dveře, Marek všechno vytáhl ale jedna věc mě v tašce zaujala.

"Na co kondom Mariane?" řekla jsem se smíchem a sedla jsem si k němu, Markovi do smíchu moc nebylo, ani se nedivím.

"No, kdyby byl potřeba, víš co" řekl a ušklíbl se, co ty kluci nevymyslí.

"Hele chlape, to bych tě ale měla na něco upozornit" řekla jsem a Marek jen kývl.

"Nemusíš, Petr mi to říkal" koukl se na mě, počkat cože?

"Cože? Cože ti Petr říkal?" řekla jsem a hodila na něj tázací pohled.

"No, kromě těch připomínek, toho typu ,,no šukal bych jí" a dalších hoven, taky říkal že si panna" řekl a pořád na mě koukal, kdybych se teď napila tak bych to 100% vyprskla, proč ten kokot říká tyhle píčoviny?

"To je kokot, půjdeme na balkon nebo vana?" zeptala jsem se, dal si ruku na bradu aby vypadal jako že přemýšlí.

"No asi spíš balkon" pouze jsem přikývla.

"Já se půjdu převlíct" řekla jsem Markovi, přikývl, a já se vydala převlíct, jelikož od té doby co jsem přišla, tak jsme na sobě měla furt stejné oblečení, vzala jsem si do ruky, pouze dlouhé tričko, a nějaký sexy spodní prádlo co jsem si dneska koupila, z koupelny jsem vyšla a Marka jsem našla u mého šuplíku se spodním prádlem.

"Oh shit, tak tohle jsem nečekal" řekl když se na mě podíval.

"Um, nelíbí se ti to?" zeptala jsem se ho a pomalu jsem se vydala na balkon.

"Ale ne, líbí jsi v tom sexy, jen se bojím, že ten v kalhotách to nepřežije" ukázal si na kalhoty, měl pravdu, stál mu.

"To snad chceš abych ti vykouřila na balkóně?" zeptala jsem se, chtěla jsem o to dnes přijít, sice Marka moc neznám, ale na tom nezáleží.

"Kdyby jste byla tak hodná, tak ano" usmál se.

stepbrother|STEIN27Kde žijí příběhy. Začni objevovat