"Tak dobře, ale nejdřív se chci zhulit a zlít" řekla jsem s úšklebkem, Markovi se rozzářily oči, vypadal jak sluníčko, sedly jsme si na menší gaučík co mám na balkóně.
"Víš co mě dostává?" zeptala jsem se, když jsem si zapálila brko, Marek zakýval hlavou na zápor.
"Že tu sedím s klukem kterého tak neznám, že jsem se málem nechala Petrem ojet, povedlo by se mu to kdyby jsem se nedozveděla pravdu, ty mě teď ojedeš a možná mě pak pošleš k ledu, zachvilku mám jít do prváku, a jediný koho tam znám jsi ty, Petr, Calin a Persil, moje máma a Petrův otec vůbec nejsou doma, a pomalu ale jistě k tobě začínám něco cítit" řekla jsem všechny svoje myšlenky nahlas, přičemž jsem se napila z vodky kterou přinesl Marek.
"Hele, sice se tak neznáme ale mám tě hrozně moc rád, jsi pro mě důležitá, to že ve škole nikoho neznáš není tak blbý, máš tam pořád nás, vem si kdyby jsi tam nikoho neměla, Petr je v tomhle hroznej hajzl, sice je to něco jako můj bratr ale chová se jak kokot, k ledu bych tě nikdy neposlal, takovej nejsem, nejsem jako ti kteří holku ojedou a pak od ní odejdou, ani nikdy takovej nebudu, jsem moc rád že to máš stejně Verčo" nechápavě jsem se na něj podívala.
"Co?" zeptala jsem se, Markovi rty se natiskly na ty mé, tyhle rty byly poslední dobou jako moje droga.
"Miluju tě" zašeptal Marek skoro neslyšně.
"Cože?" zeptala jsem se s úsměvem.
"Miluju tě" řekl Marek už hlasitěji.
"A teď?" zeptala jsem se když jsem se s Marek objímala, jedna flaška už byla pryč, společně s ní i dvě brka, tedy nám zbyli dvě brka a flaška bechera.
"Co teď?" zeptal se Marek nechápavě a podíval se na mě.
"Jak to mezi námi teď je?" zeptala jsem se, Marek vstal, nechápavě jsem se na něj koukla, klekl si.
"Tak že Veroničko, staneš se mojí přítelkyni?" zeptal se a já mu skočila okolo krku.
"Ano!!" doslova jsem vykřikla, začali jsme se líbat, pořád jsem měla omotané nohy kolem Markova pasu, do zadku mě tlačil jeho penis, byla jsem ráda že to dopadlo takhle, nevím co bych dělala kdyby to dopadlo jinak.
"Co budem dělat?" zeptala jsem se, zrovna jsme se posadili na sedačku, a znova jsme začaly pít.
"Nevím? Co by jsi chtěla dělat?" zeptal se Marek, přičemž mi podal druhé brko, se zapalovačem.
"Nevím, je mi to docela jedno" řekla jsem a podívala se na Marka, koukal se před sebe.
"Chci něco zkusit" řekl a podíval se na mě.
"A co?" řekla jsem a podívala se na Marka.
"Vtáhnu kouř do sebe a pak ho fouknu do tvý pusy, ty ho vyfoukneš" řekl a čekal na mojí reakci.
ČTEŠ
stepbrother|STEIN27
FanficSex s nevlastním bratrem je opravdu hnus, bohužel někdy nelze odolat.