ЧЕТЕ СЕ ЕДВА СЛЕД КАТО СЕ ПРОЧЕЛИ ЕПИЛОГА ХД
ВНИМАНИЕ: НА ПЪТ СТЕ ДА ПРОЧЕТЕТЕ ТИПИЧНА БАЛКАНСКА СВАТБА. ЗНАЕТЕ, ЧЕ НАШИТЕ МОМЧЕТА СА СИ НАРОДНИ И ОБИЧАТ ЦИГАНИЙКИ, ТАКА ЧЕЕЕ НО ХЕЙТ ПЛИЙС.
СЪЩО ТАКА ОТНОВО ИМАМЕ ВИП ГОСТ СПЕШЪЛ СТАР СЕСТРА АТАНАСОВА СЪС СТРАСНИТЕ ОЧИ. ВОУИМ ТЕЕЕЕЕЕЕЕЕ! И ИВАНЧО ТЕ ВОЛИИИ!
*Елица*
Това след раждането на дъщеря ни беше най-щастливият ден в живота ми. Имах Адриян, моят съпруг и най-близките ни и въпреки, че това не беше точно малката сватба, която исках не бих я заменила за нищо на света, защото си прекарвах прекрасно.
С Адриян изтанцувахме първият си семеен танц под звуците на нашата песен, а именно "Да е събудиш до мен" на Веселин Маринов.
На влизане в ресторанта пък ритнах и менчето, в което аз лично не виждах смисъл понеже вече имахме дете, но в клрайна сметка го направих и както показа щяхме да имаме още едно момиче. След това дойде ред и на красноречивата реч на Алекс, за която Алена му обеща да го бие. И тя беше следната "Добър вечер, уважаеми гости, драги родители и скъпи младоженци! Някои от вас ме познават, някои от вас не, но аз съм Алекс Илиев, най-секси кумът на света. Ще бъда кратък, просто защото речта я писах на няколко бири сутринта и с тази ракия дето ме наливат от обяд почти вече започвам да зацапвам ефира. Да си призная в момента се чувствам изключително напрегнат, тъй като Адриян ми каза, че ако сега се справя добре, ще ме направи кум и на следващата му сватба. Първо искам да благодаря на шаферките, тъй като те изглеждат чудесно днес и са надминати по красота единствено от прекрасната булка. И господа, сигурен съм, че ще се съгласите с мен, че днес е един много тъжен ден за свободните мъже, тъй като още една красавица напусна списъка на „свободните". И дами, сигурен съм, че ще се съгласите с мен, че днес денят ще мине без особени вълнения. На първо място искам да пожелая дълго семейно щастие на младото семейство и да си правят много деца, защото това е единственото време в което няма да се карате. Искам обаче да споделя няколко мъдрости от моят вече почти едногодишен брачен живот.
Никога не си лягайте скарани, винаги стойте и се карайте.Най-добрият начин да запомниш годишнината е да я забравиш веднъж.Винаги помнете тези три малки думи – Права си, скъпа!В трудни моменти винаги се сещайте за полезните думи на Оскар Уайлд – „Жените са създадени, за да бъдат обичани, а не разбирани."Всички двойки, които присъстват тук, моля да се погледнат един друг в очите. Сега гледате човека, който статистически е най-вероятно да Ви убие.Винаги се старайте да се разбирате с родителите си. В тази връзка баща ми беше казал, че веднъж не си говорил с тъщата 18 месеца – „Не че не я харесвам, а просто не исках да я прекъсвам."
BẠN ĐANG ĐỌC
VIS-3: UNLOADED. Наръчник за Просветлени
Lãng mạnПо случай рожденият ден на поредицата, Блекроуз реши да пусне нещо като наръчник/ сборник с изрязани или съвсен нови сцени, разяснения и какви ли не още неща. НАЙ-ВЕРОЯТНО СЪДЪРЖА СПОЙЛЕРИ, ТАКА ЧЕ, НЕ МОЖЕ ДА СЕ ЧЕТЕ САМОСТОЯТЕЛНО...