Още миг моя - Човек, който имаше проблеми със сладкото

824 56 66
                                    


ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ: НЯКОИ НЕЩА СА ПРЕУВЕЛИЧЕНИ С ЦЕЛ ЗАСИЛВАНЕ НА ЕФЕКТА. ОСВЕН ТОВА ДОЛУСПОМЕНАТАТА МАШИНКА НЕ СЕ ПРЕПОРЪЧВА ДА БЪДЕ ИЗПОЛЗВАНА С ТАКАВА ЦЕЛ СПОРЕД ПОВЕЧЕТО ПРОИЗВОДИТЕЛИ, НО ТОВА Е ФИКЦИЯ, ТАКА ЧЕЕЕ...ТУК Е ПРОСТЕНО. 

ОСВЕН ТОВА МОЖЕ ДА Е КРИНДЖ НА МОМЕНТИ, НООО ТОВА Е РИСК, КОЙТО СЪМ ГОТОВА ДА ПОЕМА, ЗАЩОТО ОБЕЩАХ ТОВА НЕЩО ДА ВИДИ БЯЛ СВЯТ. 

АКО ВСЕ ПАК ВИ ХАРЕСА, ЗНАЕТЕ КАКВО ДА ПРАВИТЕ - ИСКАМ ВОТОВЕ И КОМЕНТАРИ, ТАКА КАКТО КОКИ Е ПРОФЕСИОНАЛИСТ В ОТПУШВАНЕТО НА ЧАКРИ. И ГИ ОТПУШИ. И ОЩЕ КАК. 

ЕНИУЕЙЙЙ ЛОВВ ЮЮЮ

ЕНДЖОЙЙЙЙ



*Иван-Калоян*

(Преди да стане млад бащатко)


 Това, което ме събуди беше тропането, защото някои хора не си даваха сметка, че съм работил цяла нощ и съм пътувал четири часа. Обичах я, наистина я обичах, обаче понякога не я обичах чак толкова. Като започнеше да блъска врати например. 

- А, спиш ли? - влезе в стаята. 

- Спях. - измрънках, търкайки очи. 

- Извинявай. Не ти видях колата  и помислих, че си излязъл някъде. Даже тъкмо щях да ти звъня. - коленичи на леглото  от моята страна и се наведе, за да ме целуне. 

- Как беше Добрич? 

- Добре беше. - промърморих и я целунах този път аз. 

- А, гледах клипове, но да питам все пак. 

- Не съм се доближавал до жени, спокойно. 

- Аз щях да разбера, ако си се доближавал и нямаше да ти се извинявам за това, че те събудих.

- Луда жена. 

- Ама, ме обичаш. 

- Така е. Никога не съм твърдял обратното. 

- И аз те обичам, спокойно. - устните ѝ се разтегнаха в усмивка и белите, подредени като мъниста зъби се показаха и почти ме заслепиха. - Влизам да се къпя аз, обаче, защото лепна. 

VIS-3: UNLOADED. Наръчник за ПросветлениDonde viven las historias. Descúbrelo ahora