Още миг моя - Нова година с Белята pt.2

668 64 72
                                    


ОП-ОП! СЪРАТНИЦИ, ЗДРАВЕЙТЕ! КАКА ВИ Е ТУК С ВТОРА ЧАСТ ОТ "НОВА ГОДИНА" С БЕЛЯТА И СЕ НАДЯВАМ ДА СЕ ЗАБАВЛЯВАТЕ ИСКРЕНО И ДА ВИ ХАРЕСА, А АКО Е ТАКА ЗНАЕТЕ КАКВО ДА ПРАВИТЕ - ИСКАМ ВОТОВЕ И КОМЕНТАРИ, ТАКА КАКТО ДЖУДЖИ НАСТРЪХНА, ХД.

ЕНИУЕЙЙЙЙ ЛОВВВ ЮЮЮЮ

ЕНДЖОООЙЙЙЙ



*Джулия*


- Миналият месец пак беше така. Наяде се нашата с кисело зеле и както си играеше и тичаше из къщата и беше гола и само по едно време гледаш как хвърчи два метра зад нея. - бяхме посрещнати в кухнята от разказа на любимия ми съпруг, който дори изпъна свитата си пред него ръка, за да покаже как точно е хвърчало. - От там Джуджи изпищя, малката се стресна и се разрева. Аз само я гушнах и бегом в банята, а майка ѝ остана да чисти. 

- Е, точно това ли намери да разказваш докато сме на маса? - погледнах го тъпо, а те не спираха да се смеят. 

- Какво стана? Имаше ли авария? - все пак се поинтересова след като бе престанал да се смее и нави ръкава на тениската си и татуировките с моето име и това на дъщеря ни се видяха. 

- Нее, боли я просто коремчето. - уверих баща ѝ. 

- Татееее! 

- Да, тате? 

- Ишкам да ми цвилиш на нониката. 

- На йониката ли да свиря, тате? Утре, че сега не сме достатъчно пияни и мама ще се кара. 

- Амааа, ишкамммм. Ишкам мене цвилиш Арам зам зааааам. - и тя веднага се нацупи и долната ѝ устна потрепери, готвейки се всеки момент да ревне. Коки просто въздъхна и стана от масата, за да отиде при йониката и да седне там. Вкючи я, а Бели не се забави преди и тя да отиде при него. Бързите му пръсти веднага се раздвижиха по клавишите и хвана ритъма, а малката започна да танцува и да се кефи.

- Арам-зам-зам. Арам-зам-зам. Гули, гули, гули, гулии, бум, бум, бум. - и разбира се той не свиреше оригинала, а кючек версията, по която тя беше луда. Нямаше на кого да се метне все пак. 

...

- Втора Бели? - шепнеше докато ме целуваше по шията, а аз дерях гърба му с нокти.

VIS-3: UNLOADED. Наръчник за ПросветлениOù les histoires vivent. Découvrez maintenant