*Ванеса*
Взирах се в екрана на телефона си и отказвах да повярвам на това, което виждах. Това на ринга не беше мъжът ми, това не беше съпругът ми и бащата на двете ми деца. Не беше той. Не беше Юрош, който беше вдигнал ръце победоносно във въздуха и хората ликуваха за него. Орелът не се беше завърнал. А, кой беше тогава? Изгубен брат близнак, двойник, не зная. Бях готова да вярвам във всичко друго, но не и в това че Юрош отново се беше захванал с незаконните боеве, не и след всичко което бяхме преживяли.
Боже, кого заблуждавах? Той нямаше брат близнак, двойници несъществуваха, а тези снимки оправдаваха абсолютно всички негови скорошни излизания и защо се налагаше понякога нашите или Алекс и Алена да гледат децата ни. Лъжеше ме и се биеше зад гърба ми. Лъжеше ме отново, дори и след като си обещахме да не крием повече неща един от друг, заклехме се.
- Мами? Сто плацес? Кой да биам? Кази мене и одам биам го. - кафевите очи на синът ми; идентични на моите се облещиха срещу моите и плувнаха в сълзи.
- Никой няма да биеш, мамо. Ела тук. - избърсах сълзите си и го гушнах.
- Ама, сигулна? Само кази ми и одам, обешаям.
- Обичам те, златце.
- И аз те бичам, мамо. - целуна ме по бузата и сълзите отново се върнаха. - Мамо, не плаци, молим те. Аз тука.
( И аз те обичам, мамо. Мамо, не плачи, моля те. Аз съм тук.)
Целунах ръчичката му и той се сгуши в мен. Бях късметлийка със син като него, и с двете си деца. Деца, които мислех че така и няма да имам, но ето че и това мое съкровенно желание се сбъдна и бях благословена с тях. И вече знаех какво имаше предвид мама, когато казваше че за мен, брат ми и Юрош би дала света, нищо че той не ѝ биологичен син което щеше да е странно предвид факта че имах две деца от него, но както и да е.
- Мами?
- Да, златце?
- Не стем виждам те плацес. Мене боли така.
(Не искам да те виждам да плачеш. Боли ме така.)
- Не плача, мамо. - усмихнах се, успокоявайки го. - Яси спинка ли?
- Спи.
- Искаш ли да гледаме Херкулес и да хапваме тесто?
VOUS LISEZ
VIS-3: UNLOADED. Наръчник за Просветлени
Roman d'amourПо случай рожденият ден на поредицата, Блекроуз реши да пусне нещо като наръчник/ сборник с изрязани или съвсен нови сцени, разяснения и какви ли не още неща. НАЙ-ВЕРОЯТНО СЪДЪРЖА СПОЙЛЕРИ, ТАКА ЧЕ, НЕ МОЖЕ ДА СЕ ЧЕТЕ САМОСТОЯТЕЛНО...