Rozdělování pokojů

280 17 0
                                    

Druhý den ráno jsem se probudila poměrně brzo na to v kolik jsme šla spát.
Po chvilce převalování se v posteli jsem se vydala do koupelny. Musela jsem se osprchovat jelikož že mně šel ještě alkohol a chtěla jsem se nějak zbavit toho smradu. Po sprše jsem si to zamířila do kuchyně udělat si pěkně silnou kávu.

Zase jsem si kávu odnesla k bazénu do zahrady abych byla po ránu na čerstvém vzduchu. Při popíjení mé kávy jsem přemýšlela nad tím jaké by to bylo bydlet se třema novýma lidma které skoro vůbec neznám.

Abych vám trošku přiblížila mou situaci.
Momentálně jsem plnoletá a bydlím v domě o kterém by se dalo mluvit jako o vile snů. Dominik bydlí sice ve skromném rodinném domku ale já mám vysněnou vilu. Udělám vám tady menší "House tour". V prvním patře neboli v přízemí se nachází obrovská kuchyň s ostrůvkem a barovými židlemi. Hned naproti je dlouhý gauč ve tvaru "L" s velikou televizí . Je tu i jedna koupelna se záchodem. A hned vedle koupelny se nachází menší pokoj který prý kdysi sloužil jako pracovna. No naproti jsou schody do druhého patra ale vedle nich jsou zase schody které vedou dolů. No a dole je menší sauna kterou nikdo moc nepoužívá a skladuje se tam alkohol a různé potraviny protože je tam chladno.
U hlavního vchodu jsou další dveře které vedou do garáže kde momentálně nestojí žádné auto jelikož ani jeden z nás nemá řidičák a ani to auto. No pak už tu jsou jenom prosklené dveře které vedou do obrovské zahrady kde jsem zrovna teď.

Docela dost na to že je to jen přízemí že?
No ale v dalším poschodí je jedna koupelna kterou používám hlavně já. Pak můj pokoj a vedle něho další dva  nepoužívané pokoje plus Tety ložnice. A jeden větší výklenek kde je momentálně kulečník a obří pohovka takže vlastně takový chill místo. No a To nejlepší na konec schody které vedou do podkroví kde jsem si udělala takový svůj druhý pokoj. Často jsem tam dělala úkoly do školy a dělala různou práci. Ale to nejlepší je že místo televize tam mám starý projektor na kterém si pouštím filmy takže to tam občas vypadá jako v kině. A pak už jsou tam jen venkovní dveře které vedou na balkon. Ze kterého je mimochodem ten nejhezčí výhled široko daleko. Občas se tam i v létě opaluji. 
No nic ale přiznávám že bych se asi za chvíli zbláznila z toho velkého prostoru. Asi by bylo lepší kdybych tady měla nějaké ty spolubydlící.
No ale uvidím jak to Dominik vymyslel. Třeba to bude ještě úplně jinak.


~Oběd~

Dneska jsme pozvala kluky k sobě na oběd na čínu kterou by mi měla donáška za chvíli přinést.
Kluci už pohodlně seděli v kuchyni a čekali na to až jim přinesu jejich jídlo.

• Tak co už ste to s tím bydlením nějak vyřešili, zeptal se mně Vitaa

No ještě ne ale přemýšlela jsem nad tím a myslím si že mi to problém dělat nebude. Spíše naopak aspoň tu bude po dlouhé době živo.

• No super a kedy a kam sa môžem presťahovať? zeptal se Sam

To já nevím to se budeš muset zeptat tady pana Dominika

• No já jsem nad tím taky přemýšlel no s něco mně napadlo, najednou ze sebe vydal Dominik

No a co tě napadlo? zeptala jsem se

• No že by jsme všichni čtyři se přestěhovali sem k tobě a náš dům by zůstal volnej. Takže by jsme si tam každej mohl udělat svoje vlastní studio. A prostě by ten dům byl takovej jen na práci a pro hosty.

Nic Nás nerozdělí /SMTV ff Kde žijí příběhy. Začni objevovat