*****
Sonsuzluk..
Sonsuzluk, nedir? Dünya mı? Hayaller mi? Ya da umut? Aslında hepside birbirinden mantıklı dimi?Her şeyin sonsuz olduğunu savunabilirsiniz ama Dünya?.. Ooo hayır. Sonsuz değil. Asıl mesele ne biliyor musunuz? Öldükten sonra ne olduğu..
Dünya bu kadar kötüyken insanlar ölmekten neden korkuyor? Kehanetler mi? İblisler mi? Yoksa kesin olmayan iddialar mı?
Sorularımızın tek sebebi korkularımız.. Korkularımızın tek sebebi ise açıklayamadığımız olaylar.. Ölümden korkuyoruz çünkü ölenlere daha sonra ne olduğunu hiçbirimiz bilmiyoruz. Ölen hiç kimse dönmüyor, dönen varsa da bu sonsuz bir sır olarak kalıyor.Peki korkularımızın hepsi tam anlamıyla bir saçmalıksa? Mükemmel bir sonsuzluksa gidiceğimiz yer?
Merhaba, ben Lena. Lena Grobal. 19 yaşındayım. Hayatımı amansız bir hastalık sonucu kaybettim. Korku ve sır dolu yaşanan anılarım var. Ölmeden önce gerçek sahibi olmadığım bir ruh için yaşıyormuşum. İnsan olarak gönderildim...ama..insan olarak ölmedim. Sonsuz bir varlıktım ve hakettiğim şekilde..sonsuzca öldüm. Ne yazıkki hayatımı normal bir insanın yaşam tarzı gibi sürdürdüm. Çünkü böyle olması kaçınılmazdı. Hafızamı dünyaya gönderildiğimde sildiler. Aslında hepimizinkini siliyorlar. Böylece bu bizim mertebemizi belirliyor.. İnsanların dünyasının ne kadar kötü olsada yaşanılır olduğunu biliyorum. İçinde yaşayabileceğiniz duygular, tutku, arzu ve iştah...yaşanılası bir güç. Ancak kendini kaptırmaman seni güçlü kılar.. Çünkü hislerine kapıldığın an bütün yer çekimi ayaklarının altından kayar ve sen...sonsuz bir boşluğa düşersin. Aynaya bakmamam ve aşık olmamam gerekirdi..ama yaptım. Hissediyordum ama hatırlamıyordum. Hayatımı hasta bir kız olarak geçiriyorken bir yaşlı kadın ve bir gece yarısı.. Karşılaştığım zümrüt irislerle hayatımı bir daha kazanma şansımı kaybettim. Aşık oldum ve aynalara baktığımda yalnız kendimi göremez oldum..
Şimdi ise babamın tahtını henüz tanımadığım söz sahibi olan zümrüt gözler Harry Styles'a kaptırmamam gerekiyor..
.X
*****
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MYTH -H.S-
FanfictionYapılması beklenen bir savaş var. Bütün yarı tanrılar bu savaşa hazır olmalı. Ölümcül savaş hazırlıkları hiçte kolay olmayacak.. Bu bir Efsane... -Lena ✖ Harry- Doğaüstü ve tanrısal iç çekim.. •One Direction üyelerininde bulunduğu başrolü paylaşan H...