"Gamer"

3.2K 353 164
                                    

"Ama inan bana,insanların çoğunun ruhu bedeninden önce çürür"

18.Bölüm/Gamer

Kafamı yastığa koyduğumda gözüm yerde yatan Jungkook'a takılmıştı.

Yoğun ve yorucu günün ardından şükürler olsun ki yatma vaktimiz gelmişti.

Her ne kadar Chin Sun'ın aynı odada kalmamızı dahil gözü götürmese de bizim evli olduğumuz gerçeği onun suratına çarpıyordu.

Onun gerçek saydığı yalanımız demek daha doğru olurdu.

Duyduklarımdan sonra Jungkook bir açıklama yapma gereği duymamıştı.

Çünkü yalan üzerine kurduğu dünya gereği bir koca gibi davranmak zorundaydı.

"Orada rahat uyuyabiliyor musun?"

"Evet bebeğim"diyerek yere yaptığı yatakta bana dönmüştü.

Başımın altından aldığım yastığımı hızla suratına fırlattım.

"Kes şunu!"

"Neyi?Bebeğimi mi?"

Yastığımı kolları arasına alıp sarılınca "ne yapıyorsun?Yastığımı geri ver"diye mızmızlanmıştım.

"Verilen mal geri alınmaz"

Sinirle yataktan ona doğru uzanmaya çalıştım.

Yeterince yorulmuştum ve tek istediğim dinlenmekti.Ayağa kalkmaya dahil üşeniyordum.

Ona doğru yataktan sarkarken tam yastığımı alıyordum ki beni kolumdan tutup aşağıya çekmişti.

Üzerine düştüğümde şaşkınlıkla altımdaki bedenine bakıyordum.

Gözleri gözlerimin içerisine bakarken ağzım aralanmıştı.

Tuhaf olan şey ise biz birbirimize bakarken zamanın durmuş gibi olmasıydı.

Kalbim hızlanıyordu.

Yarış atından bile hızlı olması beni korkutmuştu.

Hemen geriye çekilip dizlerimin üzerinde doğrulmuştum.O da oturur pozisyona geldiğinde bana bakmaya devam ediyordu.

"Neden beni aşağıya çektin?"

"Ben çekmeseydim sen zaten düşecektin"

Elindeki yastığımı hızla çekip elinden almıştım.

Yatağıma dönerken arkamdan Jungkook'un "bu pijama takımını Chin Sun mu verdi?"diyerek gülmüştü.

"Neden?Beğenemedin mi?"

Göz ucuyla pembe pijama takımıma baktığımda üzerindeki ayıcıklar kişiliğime ters düşüyor gibiydi.

"Sanki ilgimi çekmemen için çaba göstermiş gibi"

"Kadın evli olmasına rağmen senden hoşlanıyor.Bence bu taktik ona yaraşır.Onun gibi seviyesi düşük"

Ben yastığımı kafamın altına koyup yatarken o da ellerini kafasının arkasında birleştirmişti.

"Onu en başında uyarmıştım"

Bodyguard//Jungkook•TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin