"Güneşin batışı,gecenin açılış müziğidir"
3.Bölüm/First Mission/
Şirkete girdiğimde herkesin gözü üzerimdeydi.Sanırım Taehyung'un bahsettiği şey buydu.
Çok rahatsız ediciydi ve bakmaya devam ederlerse katliam çıkartacaktım.
Asansörü tercih ederek yukarı kata çıkmıştım.13 kat yukarıya merdivenle ölsem çıkmazdım.
Başkanın odasının olduğu kata girdiğimde yolun sonunda dün odaya ansızın dalan sekreteri görüyordum.
Elindeki aynası ile makyajını tazelemekle meşguldü.Karşıdan benim ona doğru yürüdüğümü görünce elindekileri bırakmış ve gülümsemeye başlamıştı.
Gülümsemesi belki içtendi ama ben samimi bulamamıştım.
Ayağa kalktı.
"Günaydın.Sen yeni koruma olmalısın"
"Evet"diyerek kısa bir göz teması kurmuş ardından da başkanın odasının kapısına göz atmıştım.
"Hazır mısın?İşin çok yoğun ve zor olacak"
"Biliyorum"
Onunla çok muhattap olmak istemiyordum.Neden olduğunu bilmiyordum.Sadece ısınamamıştım.
"Geldin demek"diyen Jungkook'un sesi ile arkamı döndüm.Üzerinde benim gibi dar,beyaz gömleği ve siyah pantolonu vardı.
Bacak kaslarını yeni fark ediyordum.Kesinlikle aynı ortamda kalmaya devam edersem bu çocuğa düşerdim.
Önüme uzattığı kağıda baktım.
"Bu ne?"
"Günlük planımız"
Elimi yavaşça uzatıp kağıdı almıştım.Yapacaklarımıza göz atarken gerçekten yoğun bir gün geçireceğimizi anlamıştım.Kesinlikle pestilimiz çıkacaktı.
"Basın toplantımız için yola koyulmalıyız"diyerek yanımdan geçmiş ve başkanın kapısını çalmıştı.
İçeriye girdiğinde bende yavaş adımlarla peşinden girmiştim.
"Efendim yola çıkmaya hazırız"
"Güzel"
Başkan gülümsemişti.Ayağa kalktığında kapıdan geçmesi için kenara çekildim.
Geçtiğinde bizde yanında yürümeye başladık.Özel koruma olduğumuz için adamı tüm gün boyunca annesi gibi takip edecektik.
Arkamızdan gelen topuklu ayakkabı sesi ile dikkatimi verdim.Jungkook'un Eun Ji dediği sekreter kadın olmalıydı.
O da mı kuyruğumuz gibi her yere gelecek miydi?
Umursamamaya karar vermiştim.Sadece işimi yapacaktım.
"Kulaklığını taktın mı?"diyerek bana bakan Jungkook'u onaylarcasına kafamı salladım.
Düğmesine basıp kulaklığı çalıştırmıştım.
"Sana seslendiğimde cevap ver"
"Dip dibe olmayacak mıyız zaten?Neyine cevap vereceğim"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bodyguard//Jungkook•Tamamlandı
Fanfic"Bana dokunurken korkma.Kül olmuş bir canı yakamazsın" Hayran Kurgu #20 Bodyguard #1