"En güçlü olanı oynuyorum ama en zayıf benim"
48.Bölüm//Alcohol
3 ay sonra.
Elimdeki kumandanın oynat tuşuna bastıktan sonra ortama yayılan melodi ile dudağımın kenarı kıvrılmıştı.
Call out my name.
Üzerimdeki havluyu sıkıştırma gereği duymadan saçlarımı yavaşça topuz yapmıştım.
Yemek masasına yaklaşıp üzerinde biraz önce doldurduğum kadehimi parmaklarım arasına almış ardından yudumlamıştım.
Adımlarım camın kenarındaki dolu küvete yönelirken gözlerim mum ışıklarının ardından gece şehrin ışıklarıyla kesişmişti.
Küvetin önüne geldiğimde boşta olan elimle havluyu yavaşça ayırmıştım bedenimden.
Arkamdan çıplak belime sarılan kollarla durmuş o güzel kokusundan tanıdığım,sevdiğim adamın boynum ile çenem arasına çenesini yaslamasına izin vermiştim.
Kokumu içine çekerken gözlerimi kapatmıştım.
Yavaşça boynuma tehlikeli öpücüğünü bırakmıştı.
"Kokuna bağımlıyım"diye kulağıma fısıldarken mırıldanıyordum.
"Sadece kokuma mı?"
Parmaklarım omzumdaki yüzünü bulurken parmak uçlarımı gezdiriyordum yanaklarında.
"Hayır"
Sağ işaret parmağı yerinden ayrılıp yavaşça vücudumu keşfe çıkmaya başlamıştı.
Göbek deliğimin altına ardından da kasıklarıma dokunmuştu.
"Her kıvrımına"
Boynuma ardı ardına öpücükler bırakarak kulağımın arkasına kadar ilerlemişti.
Alt dudağımı dişliyordum.
Kulağımın tam arkasına bıraktığı o vahşi öpücük inlememe sebep olmuştu.
"Bana olan arzuna"
Burnunun ucunu yavaşça enseme sürttüğünde huylanıyordum.
"Şehvetine"
O kemikli parmakları belimi iki yanımdan tutup bedenine yaslamıştı sertçe.
"Ben sana bağımlıyım"
Elimdeki kadehi umursamadan ellerimi ellerinin üzerine koydum dudakları tekrar boynumu bulurken.
"Jungkook"
Elimdeki kadehi eğilerek küvetin kenarına bırakmıştım.
Beni izlediğini biliyordum.
Açıkçası çakırkeyif hallerim utanmama engel oluyordu.
"Beni zorluyorsun"
Ona döndüm ve gülümsedim.
Ellerim beyaz gömleğinin yakasını bulurken "biliyorum"demiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bodyguard//Jungkook•Tamamlandı
Fanfic"Bana dokunurken korkma.Kül olmuş bir canı yakamazsın" Hayran Kurgu #20 Bodyguard #1