Pov Thorek
Podsłuchałem Grafa i Mandzia w krzakach.
A więc Ewron sie wyprowadził. - pomyślałem i poszedłem do portalu jeszcze kiedy gadali.
-Gdzie się schowałeś Ewronku. - mamrotałem sb pod nosem. - Dobrze sie schował skurczybyk. - wzdechnąłem i nagle usłuszałam głos pandy.
-Wkońcu cie mam. - podszedłem do niego powoli za plecami. Mocno go złapałem.
-Dawno sie nie widzieliśmy czyż nie Ewron. - uśmiechnąłem się.
Widziałem strach w jego oczach.
-J-jak mnie z-znalazłeś..?!
-To teraz nie jest ważne. Ważniejsze jest że zawiśniesz z resztą na mojej ścianie! - szerzej sie uśmiechnąłem i uderzyłem go w głowe tak że stracił przytomność.Pov Mandzio
-Jak myślisz gdzie teraz mieszka? - powiedziałem do Grafa, po czym zobaczyłem Thorka ciągnącego Ewrona za ogon do portalu..
-Jak ty tu?!.. - Graf nie mógł uwierzyć co widział, ze mną w sumie było tak samo.
-Trzeba było wybrać inne miejsce do rozmów. - Thorek zaśmiał sie pod nosem. - A teraz przepraszam, bo mam sprawy do załatwienia. - podszedł do nas bliżej.
Wyciągnąłem miecz.
-Nie puścimy cie!! - ja i Graf byliśmy zdeterminowani.
Thorek rzucił Ewrona na bok i stanął do walki.
-Widać że nie nauczyliście sie, że ze mną nawet w dwójke nie macie szans!
Thorek sie na mnie rzucił. Odpychałem jego miecz swoim. Graf podbiegł do niego od tyłu. Thorek go odepchnął, a mi założył głowe Jawora.. Było mi nie dobrze.. Szybko ją zdjąłem, ale Thorek mnie wtedy uderzył w twarz. Przewróciłem sie i upuściłem miecz. Thorek go podniusł i rzucił nim w Grafa.. Na szczęście Graf to ominął i zaczął bić Thorka.
Thorek złapał go za szyje i prawie wbił niego jego miecz, ale zatrzymałem jego ręke. Puścił Grafa i przewrół mnie na ziemie.. Położył stope na moim brzuchu i mocno przycisnął. Zacząłem kaszłać krwią.
Thorek odwrócił sie do Grafa, który chciał go ode mnie odepchnąć.
-Jeden krok i on będzie wisiał koło Ewrona.(tą część napisałam w 30 min qvq)
CZYTASZ
Mroczne Czasy - Kwadratowa Masakra AU [ZAKOŃCZONE]
Random[TO MA PARE LAT, PROSZE NIE ZWRACAĆ UWAGI NA CRINGE] To jest au które wymyśliłem na podstawie słów Mandzia ''to był dark Thorek". Jeśli nie lubisz gore to nie czytaj. Za błędy przepraszam, staram się je poprawiać.