Bir kaç saat geçmiş Felix yıkılmış Changbin ise bir köşede göz yaşı döküyordu. Anlat deselerde anlatmıyorlardı Jisung ve arkadaşları. Cidden onların gözünü bu kadar kör eden intikam ne hakkındaydı?
Minho'nun telefonu çalıyor arayan memurlerdan biriydi. Jisung telefonda ki memur Kwan ismini görünce "umarım öldüğünü söylemek için aramışlardır." diye söylendi. Minho telefonuna uzanıp butonu yeşile doğru kaydırdı.
"Efendim?"
Telefonunun diğer ucundaki memur
"Minho müdür Shin'e aklının almayacağı şekilde suikast düzenlemişler." demişti. Minho bunu biliyordu. Ama şaşırmış gibi yapması gerekti."Yine o katil mi?" derken Jisung'un kötü bakışlarına maruz kalmıştı. Ama bunu demek zorundaydı.
"Evet Minho. Sineklere zehirli madde enjekte edip arabasına doldurmuşlar."
"Aish cidden inanamıyorum. Müdür Shin şuan nerede?" deyip Jisung'a bakmıştı Minho. Herkesin içinden geçen "inşallah ölmüştür." cümlesiydi.
"Şuan merkezde arabasına tam binecekken sinekleri farkedip inmiş. Yani baştan bir bolluk olduğunu anlamış. Sinekleri de toksikolojiye gönderdi."
Duydukları cevapla yıkılmışlardı. Yani o kadar koşuşturma boşa mıydı? Changbin ve Felix gereksiz yere mi karşılaşmışlardı? Resmen emekleri boşa gitmişti.
************
Herkes evlerine dağılmıştı. Jisung ve Minho'da beraber evlerine gitmişlerdi. Yorgunluklarını atmak için hemen sırayla duşa gimişlerdi. Jisung duşa girerken Minho yemekleri hazırlamaya başlamıştı ve bu gece film izleme kararı almışlardı. Yemeklerini yerken aynı zamanda film izlemeyi düşünüyorlardı.
Yemekleri taşımaya yardım için için Jisung'a seslenmişti Minho.
Fakat gördüğü şeyle göz bebekleri büyüyüp yutkunmuştu.
Duştan çıkıp gelen Jisung duruyordu karşısında ve sadece altında kısa boxer'ı vardı. Karın kaslarına aitti fakat ince yapılıydı. Bu onu özel kılıyordu. Jisung ona yaklaşıyor Minho ise tezgaha iyice yaklaşıyordu. Jisung utanmasa mutfağın ortasında sikecekti. İyice dibine girdikten sonra
"Etkilendin mi?" diye sormuştu dişleriyle dudaklarını kemirirken. Aynı zamanda kaşını kaldırmıştı. Minho'nun vucüdu alev almış bir şekildeydi. Ayrıca tüm kan dolaşımı güneye akıyordu resmen.
Yutkunduktan sonra hafifçe kafa sallamıştı Minho.
"Üzgünüm ama insanlardan hoşlanmıyorum. Yapmışlığım vardır ama zevk almıyorum. Çok etkilendiysen sen seninle de yaparım." Tek gözünü kırpıp diliyle dudakları yalamıştı.
" Bune amk. Romantizmin içine sıçtın Jisung ." diye geçirmişti içinden.
Yemekleri içeri taşındıktan sonra Jisung televizyondan filmi açıyor. Minho ise oturacakları koltuğa bir kaç yastık getirmişti.
Yerlerini aldıktan sonra filmi başlatmışlardı. Niye gay filmiydi ki. Günün sonunda birşeyler yaşamazsa şükredecekti Minho.
Jisung tam çubuklarına el uzatmıştı ki o anda Minho'nun da el uzatmasıyla bir duygu karmaşası yaşanmıştı. Umarım bu gece sextape çekmeden biter diye içinden homurdanmıştı.
Gay filmi bugün izlenmesi gereken son şey olabilirdi. Çok da geç kalmışlardı.
Filmdeki iki çift ateşli bir şekilde öpüşürken Jisung Minho'ya bakmıştı. Minho gözlerinin kenarlarından Jisung'un onu incelediğini hisseder gibiydi. Jisung'da yutkundukça aşağı yukarı kayan adem elmasını incelemekte kendini ala koyamıyordu.
Jisung koltukta biraz ileri giderek Minho'nun içine girmişti âdeta. Jisung'un üstünde hala bir şeyler olmaması Minho'yu yakıyordu.
Jisung Minho'nun tam anlamıyla dibine girdiğinde ikiside birbirinin dudaklarına bakıyordu.
İlk biraz sürtmüşlerdi birbirine. Jisung dudaklarına dokunur gibi yaptıktan sonra boynuna inince çıldırmıştı Minho. Boynunda geziniyor hafif hafif imza atarmışcasına morluk bırakıyordu.
Jisung Minho'yu kucağına oturtturmuş kendine bastırıyordu. Bir yandan da dudaklarını morartana kadar emiyordu.
Jisung Minho'nun üzerini çıkardı ve karşısındaki bedeni inceledi.
"Uslu biri ol."
dedikten sonra Minho'nun vucüduna diliyle yol çizip aşağıya inmişti. Minho'yu kudurtmak için aletinin başına üflüyor ama dokunmuyordu. Sonra Minho'yu kucağından kaldırıp boxer'ını çıkardıktan sonra ters oturtturmuştu.
Jisung erkekliğini Minho'ya konumlandırıp içeri itmeye başladı. Minho koltuğu tutmuştu ve ses çıkarmamaya çalışıyordu. Minho Jisung'u içine almıştı. Jisung hareket etmeden alışması için biraz bekledi. Sonra ise vuruşlarına başladı. Minho inlemelerini daha fazla içinde tutamamıştı. Sesli bir şekilde çığlık atınca Jisung daha da hızlandı ve sonunda onun zevk noktasını bulmuştu. Minho Jisung her hareket ettiğinde o da zevkten kıvranıyordu. Jisung bir süre sonra ona boşaldı ve Minho'nun içinden çıktı.
Jisung'un kafası karman çorman olmuştu. Nekrofili biri olarak telaş yapmıştı. Masum bir polise dokunmak istemiyordu çünkü. Bunu hemen Chan'a anlatmalıydı.
Neden şuan içinden Minho'yu öldürmek gelmiyordu?
Diğerlerine göre kısa bir bölümdü ama bölümde geçen smut'u yazan beshixy aşkıma burdan selamlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Serial Killer Han Jisung // (Jisung × Minho)
Mystery / ThrillerKim bilebilirdi ki bir seri katilin bir polisin ev arkadaşı olacağını...