Jisung Hyunjin'le beraber planlarını yapmak için kullandıkları eve giderlerken Chan , Felix ve küçük çocuğu da arayıp gelmelerini istemişti.
Aradan yarım saat kadar geçtikten sonra hepsi toplanmıştı.
"Söyle bakalım Jeongin. İntikamını almak için bizimle yasa dışı işler yaparmısın?" ellerini masaya sayarken konuşmuştu Jisung.
Evet küçük çocuk Jeongin."Hyung. Bunun için eczacı oldum." bir paket kimyasal madde ve iğne çıkarıp masanın üstüne koymuştu.
Chris ve Felix anlamadıkları için bir tuhaf bakıyorlardı.
"Aklında yine ne varda benden bu sinekleri istedin." deyip poşetteki sineklere tip tip bakmıştı Chris.
"Sormayacağım sormayacağım ama çatlayacağım. Kar maskesi , eldiven, bu sinekler , değişik madde , iğne hiç birini bağdaştıramıyorum. Ne tür bir manyaksın sen." Felix kar maskesini eldiven ve kelepçeyi masaya atarak konuşmuştu.
Cidden arkadaş olmasalar hayatta karşılaşmak istemeyecekleri biriydi Jisung.
"Anlatıyorum dinleyin."
Siz dinlemeyin.
🤡🤡🤡🤡*************************
Minho, Changbin ve Seungmin olanları konuşuyorlardı. "Bu yaptıkları doğru mu?" diye tartışıyorlardı. Ama hepside bu olaya olumlu bakıyorlardı. Cidden onlar doğruyu ayırt edebilecek onurlu polislerdi. Ne olursa olsun doğru olanı yapacaklarına eminlerdi.
Derin düşüncelere dalmışken emniyet binasının önünden gelen sesler ile ayaklanmışlardı. Ortalık karışmışa benziyordu. Üçüde camdan bakıp hemen merdivenlerden girişe koşmuşlardı.
"Komiserim simsiyah biri yine not bırakıp gitti." demişti memurlardan biri.
Notta yazana bakmadan koşan siyahlıyı takip etmeye başlamışlardı. Yine bir koşuşturmaca istemeyen Changbin gaza gelip daha çok koşmaya başlamıştı. Minho bile onun bu kadar hızlı olmasını beklemiyordu.
Anlamıştı Minho yavaş koşmasından siyahlının , onu Jisung göndermişti. Yine bir plan peşindeydi.
Changbin önündeki siyahlı kar maskeli adama yetişince adeta üstüne atlamıştı. Hemen kar maskesini çıkarmıştı.
Fakat bu...
Bu Çiller ona çok tanıdıktı.
Kader ne garip şeydi değil ?
"Y-Yongbok....?"
Kekeleyerek sormuştu Changbin. Ani bir hareketle Changbin'i üstünden atmıştı Felix. Changbin ona şaşırarak baksada Felix çok fazla sinirliydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Serial Killer Han Jisung // (Jisung × Minho)
Gizem / GerilimKim bilebilirdi ki bir seri katilin bir polisin ev arkadaşı olacağını...