⚔️10

163 23 18
                                    

Bölüm sonundaki açıklamayı okuyun.

Jisung bir kaç hata yaptığı için işler yolunda gitmiyor gibiydi. Planları tam olarak bozulmasa da herkesin kafası şuan çok karışıktı.

Aşık olmak bu hatalardan biriydi. Jisung bir kaç gündür Chan'ın evinde kalmaya başlamıştı. Son cinayet girişiminde başarılı olamadığı için kendini suçluyordu. Üstelik davasıyla ilgilenen polis memuruyla sevişmişti.

Hyunjin, Jeongin, Felix, Jisung bunların hepsi BlackSuit 'de işkenceyle büyümüş çocuklar olduğu için Chan onların psikolojilerinin düzgün olmasını beklemiyordu.

Jisung için hafif bir kahvaltı hazırladıktan sonra yanına gitmişti. Derin bir nefes alıp kapıyı tıkladı.

"Jisung?"

Ses gelmiyordu odadan. Kapının anahtarını Chan aldığı için kapıyı kilitleyememişti.

Chan içeriye girip elindeki kahvaltıyla yatağın kenarına oturdu.

"Aklıma bir şey geldi. Beni dinlemelisin."

Yine Jisung'tan tık yoktu. Duyduğunu bildiği için konuşmaya devam etti.

"Bence sen nekrofili değilsin."

Jisung'un içini bir umut bürümüştü bu olabilir miydi ki? Böyle bir ihtimal varmıydı ki? Kafasını karıştırıyordu böyle sorular.

Susuzluktan dudakları kurumuş Jisung üstündeki yorganı biraz sıyırdı ve Chan'ın gözlerine baktı.

Chan onun bu haline kıyamıyordu. Cidden bazen onların babaları gibi hissediyordu kendini. Elindeki tepsiyi odadaki çalışma masasına koyup tekrar yatağa geri oturdu.

Jisung'un sarılmaya ihtiyacı olduğunu hissettiği için ellerini kocaman açıp tebessüm etti. Jisung'un safe place'iydi burası. Güvende hissettiği tek yer olabilirdi.

Chan Jisung'u sarıp sarmaladıktan sonra çenesini kafasının üstüne koydu. Eli ise sırtındaydı. Sırtını sıvazlayıp onu rahatlatıyordu.

"Jisung hepsi geçecek. Belki ilaçlar değil Minho senin tedavin olacak.."

Jisung'un tek dileği şu illet hastalığından kurtulmak ve intikam almaktı. Basit bir çocukluk yaşamak istemişti sadece. Çok mu fazlaydı ...

Telefonunu eline alıp saate bakmıştı. Bildirimlerden de Minho'nun çok kez aradığını ve mesaj attığını görebiliyordu.

Belki tanışalı 2 hafta olmuş bir polis onun için endişelenmişti. Onu yakalamasına rağmen serbest bırakıp onunla sevişmişti. Bir bakıma Jisung için çok şey yapmıştı.

Evine geri dönme kararı aldı Jisung.

*************

"Komiserim Paul Smith cinayetinde bulduğumuz ruj izinden rujun markasını bulduk. Sınırlı üretim olduğu için sadece 6 kişiye satılmış." Genç memur açıklamasını yaptıktan sonra elindeki belgeleri Minho'ya verdi.

Listeye göz gezdirdikten sonra Jisung'un ismini göremediği için şaşırmıştı.

"Peki cinayet günü kimler olay yerine yakınmış? Kameralara baktınız mı?"

The Serial Killer Han Jisung // (Jisung × Minho)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin