⚔️16

146 16 12
                                    

"Kaçmasına yardım edeceğiz."

"Niye böyle bir şey yapıyoruz ki salak mıyız biz?" diye sorguladı Felix.

"Bak Felix. Eğer onu ararsak girdiği delikten bir daha çıkmayacak. Onu polis kovalayacak ki biz saklayalım. Bize güvendikten sonra işimiz kolay zaten."

Bu çok zekiceydi Han Jisung'un aklından neler geçeceğini kimse tahmin edemezdi. Belki de en mantıklı olanı buydu.

"Peki bize güvenmezse?" Hyunjin konuşmuştu.

Chan ise dönen sandalyesinde dönerek cevapladı.

"Güvenecek çocuklar güvenecek hiç merak etmeyin hem de öyle bir güvenecek ki bizden başka hiçbir seçeneği kalmayacak."

Han Jisung ve Chan bir araya gelince o kadar profesyonel oluyorlardı ki kimse bunu itiraz edemezdi. İşledikleri cinayetlerden belliydi zaten arkalarında en ufak bir ipucu bırakmıyor asla ve asla yakalanmıyorlardı. Polisleri parmağında oynatıyor istediklerini alıyorlardı.

**********

Minho üçlü koltuğa uzanmış önünde televizyon açık bir şekilde bir şeyler atıştırıyordu. Hasta olduğu her halinden belliydi ama ona bakacak biri var mıydı? Ona Han'ın bakmasını istiyordu. Belki de tek ihtiyacı olan şey Han Jisung'un ilgisiydi.

Han eve girdikten sonra Minho hiç dikkatini çekmemiş direkt kendini yatağına bırakmıştı.

En ihtiyacı olduğu anda Minhoyu yalnız bırakan Han uykuya dalmıştı bile.

Minho ise bugün ettikleri kavganın etkisindeydi bir özür bekliyordu. Daha önce kalbi hiç bu kadar kırılmamıştı. Aralarına soğukluk girmişti.

İstediği özrün gelmeyeceğini anlayınca kendine uykunun kollarını bırakmıştı Minho.

********

Şaşalı bir otelin konferans salonunda düzenlenmiş olan basın toplantısında Gi Hee Jun kravatını düzeltip kürsiye çıkmıştı.

Etrafta "Gi Hee Jun basın toplantısına hoşgeldiniz!" yazan afişler ve çelenkler duruyordu. Bu adama cidden çiçek hediye eden var mıydı?

"Merhaba ben Gi Hee Jun. Seongyeon bölgesinde belediye başkanıyım. Birçok proje'de rol aldım.Bana destek olan arkadaşlarıma, değişen hava koşulları ve Covid'e rağmen projeyi planlanan süreçten önce başarıyla tamamlayan şirket ve çalışanları gayretlerinden ötürü takdir ediyorum. Ayrıca inşaat süresindeki aktif desteklerini esirgemeyen emniyet müdürü Shin Roo Hyuk , Park Min Yeong ve saygı değer Cumhurbaşkanımız Moon Dae Hyuk'a teşekkürlerimi iletiyorum. Ben vatandaşım uğruna hayatımı ortaya koyuyorum. Onlar için herşeyi yaparım. Oylarınızı benden yana kullanmaktan çekinmeyin."

Ji Hyunjin'e bakıp "Tam bir başkan gibi konuştu." dedikten sonra aralarında küçük bir kahkaha patlattılar.

"Birazdan başkanlığı görecek bakalım. Göze göz, dişe diş." Aniden ciddileşen Hyunjin'in havası farklıydı tabi.

Alkış tufanı kopuyordu birazdan olacaklardan habersiz. Fırtına öncesi sessizlik gibiydi. İsmiyli tezahürat yapmayı da unutmuyorlardı.

"Gi-Hee-Jun-Gi-Hee-Jun-Gi-Hee-Jun"

Büyük bir konferans salonunda gazeteciler, korumalar, muhabirler, polisler, milletvekilleri, birazdan yaşanacak kaosa dahil olacak ve kimsenin ruhu bile duymadan intikamları alınacaktı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 19, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

The Serial Killer Han Jisung // (Jisung × Minho)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin