Pişman Olacaksın

2 0 0
                                    

Elimde sıkı sıkı tuttuğum telefonum ve yüzümde kocaman aptal bir gülümsemeyle eve girdim. Annemin ortalarda olmamasına sevinip Koşa koşa odama çıktım. Artık bende telefon numarası vardı. Ayrıca Jankat'la bir gün...

Bana ne oluyordu hiçbir fikrim yoktu. Ama yanımda olmasını inanılmaz derecede seviyordum. Durduk yere aniden sesine ihtiyaç duymaya başlıyordum. Evde durduğum bir hafta boyunca hiç aklımdan çıkmamıştı. Daha yeni tanışmıştık ama onun insanların düşündüğü gibi biri olmaması bağlanmama neden oluyordu.

Yarım saat sonra tekvando kursum vardı. Hazırlanıp kursa gittim, gene her zamanki gibi eğlenceli bir dersten sonra eve geri döndüm.

Bugün okuldan sonra uyuyamamıştım. Bu yüzden eve geldiğim gibi kendimi uykunun huzurlu kollarına bıraktım..

Telefonuma gelen mesaj sesi uyanmama neden oldu. Mesajın sahibini görmem, heyecan basmasına yetmişti bile.

Jankat:
Yarın okuldan 1 saat önce mağarada ol.

Okuldan 1 saat önce mi? Judo kursum vardı ama.

Çağla:
Judo kursum var o saatte.

Merakla cevabını beklemeye başladım. Acaba bu test ne ile ilgiliydi? Mesaj sesiyle hemen telefona baktım

Jankat:
Okuldan 1 saat önce mağarada ol. 

Anlaşıldı, iyi niyetli Jankat dönemi gerçekten bitmişti. Kursuma da bir gün daha gidemeyecektim artık.

Çağla:
Peki.

Yatağımdan kalkıp elimi yüzümü yıkadım. Annem sofraya çağırıyordu. Heyecandan yemek yiyecek halim yoktu ama zorla bir seyler tıkıştırdım ağzıma. Sonra tekrar odama çıktım

Olanları Burçak'a anlatsam Jankat ne derdi acaba? Kızar mıydı ki? Tepkisini kestiremediğim için şimdilik kimseye bir şey söylememeye karar verdim.

Bütün gecem yabancı dizi izlemekle geçmişti, çok denediğim halde uyuyamıyordum bir türlü. Sabaha karşı gözlerim kapanmaya başladı ve uykuya daldım..

Sabah her zamanki gibi elimi ertele tuşuna götürdüm ama alarmın neden çaldığını hatırlayınca birden yerimden fırladım. Bugün büyük gündü. Her zaman hızlı hazırlanan biri olmuşumdur ama bu sefer ne giyeceğime bir türlü karar veremedim. Sonunda diz hizamda siyah bir etek, salaş bir tişört ve dağınık bir at kuyruğunda karar kıldım. Geç kalmamak için kahvaltı yapmadan evden çıkıp bir otobüse atladım. Mağaraya doğru yolculuk başlamıştı.

***

Mağaranın bulunduğu kumsala geldiğimde Jankat'ı gördüm. Yüzü gerçekten çok etkileyiciydi. Kirpikleri denizin açık mavisinin üzerinde çok belirgin gözüküyordu. Ben ona hayran hayran bakarken o da bana döndü. Hemen kendimi toparlayıp yanına gittim. Hızlıca konuşmaya başladım

"Evet, geldim. Neymiş bu bilmem gerekenler?"

Jankat rahatsız olmuş bir şekilde üstümü süzdü.

"Etek giymişsin?"

"Yakışmamış mı? "

"Bugün baya olaylı ve hareketli geçecek senin için. Onunla rahat edemezsin."

"Ben her türlü bakarım başımın çaresine rahat ol."

Jankat tatmin olmamış gibi bir süre daha bana baktı. Sonra boşverip esas konuya girdi.

"Tamam, seni buraya çagırmamın nedeni dövüşünün sağlamlığını test etmek. Dün yaptığın hareket çok ustacaydı. Eğitim alıyor musun?"

KızılHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin