^오^

127 15 2
                                    

-Jackson-

İki hafta sonra şirkete gelmiş JYP'yi arıyordum. Bana güzel bir haberi olduğunu söylediğinde şaşırmıştım. Hanya ismimi söylediğinde içeri girdim. "Günaydın Jackson." Bende söylediğimde onu dinliyordum. "Sesin güzel mi?" Bu soru karşısı da şaşırmıştım. "Yani idare eder." Kafasını sallayıp birkaç sayfa karıştırdı.

Kapının çalmasıyla içeri Jaebum girdi. "Günaydın" dedi bana bakıp gülerken. Onu umursamadan kafamı salladım. Gelip karşıma oturduğunda yüzüne bakmamaya çalışıyordum.

Özlemiştim. Sesini, kokusunu, yüzünü, şefkatini... Her şeyini özlemiştim. Burnumun ucu sızladığında ağlamamak için burnumu kaşıyıp Bay Park'a döndüm. "Bay Park neden sordunuz?"

"Yeni bir grup kurmayı planlıyorum. Ve düşündüm ki ses tonun güzel belki şarkı da söylüyorsundur." Dönüp ona baktığımda ne diyeceğimi bilemiyordum. "Kimler olacak başka? Stajerlerden mi yoksa..." Cümlemi bitiremeden Jaebum konuşmaya başladı. "Şimdilik ben, Mark, Youngjae ve sen."

"Ben kabul edip etmediğimi söylemedim daha." Bay Park remen bana umutla bakıyordu. Belki de güzel olurdu. "Ama deneyebilirim." "Jaebumla ayrıntıları konuşursunuz benim biraz işim var." Jaebum kafasını sallarken gülüyordu. Resmen bana eziyet etmekten zevk alıyordu.

Mark: Jinyoung müsait misin?

Sana söylemek istediğim bir şey var.

Honey:Müsaitim hyung.

Bir şey mi oldu?

Mark: Sesin güzel hiç inkar etme

JYP yeni bir grup kuracak

Grupta ben de olucam

Başvuru musun?

Honey: Şey

Hyung çok ani oldu

Hem benim sesim güzel değil ki

Mark: Lütfen Jinyoung

Sadece dene

Elemelerden geçemezsen anlarım.

Honey: Deniycem hyung



Apfelsine |JackbumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin