•□•

193 19 0
                                    

Yoldaki banklardan birine oturup gelen mesaja yüzünde aptal bir gülümsemeyle bakıyordum. Aklıma gelen şeyle daha da kendine kızdım. Jaebum da JYP'de çalışmıyor muydu? Hem hayallerimi gerçekleştirip hem de jaebum'a daha yakın olabilirdim.

Kendini arayan numaraya tekrar tıklayıp telefonu kulağına kondurdum. "Merhaba bayan Hanya. Ben Jackson Wang. Elemeler nerde ve ne zaman olacak acaba?" Kadının birkaç sayfayı karıştırdığını duyduğunda bekledi. "Yarın öğleden sonra saat 1'de JYP binasında." Teşekkür ettikten sonra telefonu kapatıp eve doğru yürüdüm.

Erkenden kalkıp kahvaltımı yapmış, duşumu alıp kendi kendime roller kesmiştim. Ayna karşısında aptal gibi duruyor olabilirdim. Ama bu demek değil ki seçilmiycem. Benden iyisini mi bulacaklar! Saatin yaklaştığını gördüğümde odamdan çıkıp ilk jinyoung'u sonra da yugi' yi öpüp geri çekildim. "Bana şans dileyin"

En son olarak tekli koltuktaki bebeğe yaklaşıp yanağına küçük bir öpücük kondurup geri çekildim. "İyi şanslar hyung." Bambam'in çocuksu sesiyle kıkırdayıp evden çıktım.

O kocaman binanın önünde durup içeri girdim. İçimdeki heyecanı bir türlü yenemiyordum. Kalbim çok hızlı atıyor ve bu da vücut sıcaklığımı arttırıyordu. Birçok kişinin toplandıği yere yaklaşıp ismimim okunmasını bekledim.

"Wang Jackson" Adımı duymamla yerimden hareket etmeye başladım. Islanan ellerimi siyah kotuma sürtüp açık kapıdan içeri girdim. Tanımadığım bir çok simanın yanı sıra JYP ve Jaebum bana bakıyordu. Öksürerek boğazını temizledikten sonra JYP konuşmaya başladı. "Kendini tanıt lütfen." Derin bir nefes alıp konuşmaya başladım.

"Adım Wang Jackson. Hong Kongluyum. Konservatuar oyunculuk bölümünü bitirdim. Şuan bir spor salonunda eskrim dersleri veriyorum." Bu sefer konuşan jaebum'du. "Şu metindeki sahneyi benimle canlandırır mısın?" Elindeki kağıda uzandığımda hızla kafa salladım ve kısaca göz gezdirip role girdim.

"Artık hayatta olmak istemiyorum. Bu insanların daha fazla canımı yakmasına katlanamıyorum." Derin ve titrek bir nefes aldım. Bu sözleri o kadar iyi tanıyordum ki... Okulda ezilen çocuk olmak çok zordu. Gözlerimim dolmasına engel olamayıp devam ettim.

"Jung bizim gibiler yaşamayı hak etmezler. O yüzden bırak artık kolumu da kaderimi yaşayayım." Sessizleştiğimde kolumu tutan jaebum girdi role. "İzin vermiyorum yeon. Beni bırakıp hiçbir yere gidemezsin. Senin kaderin bu degil." Tuttuğu kolumdan beni kendine çektiğinde göğüslerimiz birbirine çarptı.

İkimizin de kalbi çok hızlı atıyordu. " Lütfen izin ver de kaderini yazayım yeon." Jaebum bana yaklaştığında burnuna dolan portakal kokusuna kapılmıştı. Hızla geri çekildiğimde kafamı önüme eğmiş ayaklarımı izliyordum.

Im

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Im.jb: Yeni çaylak oyuncumuz ve yeni rol arkadaşım

@teamwangx

❤897.006 💬98

Yorumlar

a: Yeni stajer çok yakışıklı

B: çok iyi yerlere gelecek gibi
🔝g: hesabında hiç foto yok@B

k: Yeni dizide mi oynayacak acaba

P.jyng: Alındığına inanamıyorum...

Choi: Sonunda yeni bir çaylak. Bütün işleri ona yıkabilirim.

MarkT: Korkutmasana çocuğu!

markT: Tebrikler @teamwangx
🔝teamwangx: Teşekkürker hyung @markT

teameangx: Sana da hyung @Im.jb

Double_B: Bir de beni almazlar diye gitmiştin. Im Jaebum sana SARILIYOR !
🔝gyeum.y: ÇOK HAKLI!! @Double_B

Apfelsine |JackbumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin