"Güzel çekimdi çocuklar. İyi iş çıkartınız." Yönetmenin sözleri eşliğinde geri kalan sahneler de çekilmişti. Kısa bir internet dizisi olacağından finale sadece bir bölüm kalmıştı. Jaebum'a doğru yöneldim. Yanına gittiğimde ise jaebum geri kalan bölümün repliklerine bakıyordu. "Hyung ben çok acıktım." Sızlanarak söylediğimde Jaebum kafasını kaldırıp bana baktı. "Üstümü değiştiriyim de yemeğe gidelim."
Heycanla jaebum'u bekliyordum. Sonunda karavandan çıkan bedenin peşisıra takip ettim. "Ne yemek istersin Apfelsine?" Olumsuz anlamda kafa salladıktan sonra "farketmez hyung" dedim.
₩
Lüks bir restorana gelmiş yemeklerimizi yemiştik. Jaebum'un sipariş ettiği kırmızı şaraplarını içiyorduk. Birbirimize bazı anıları anlatıp gülüyorduk. "Burdan sıkıldım Jackie. Seni başka bir yere götürmek istiyorum." Hafif çakırkeyif olduğumdan sadece kafa salladım.
İlk önce bira almış daha sonra da arabayı sahile doğru sürmüştü. Elindeki şişeleri yere bırakıp yere serdiği bezin üstüne oturmuştu. Elindeki hırkayı benim sırtına koyup jaebum da oturdu.
"Biliyor musun hyung? Ben bu karekteri neden bu kadar iyi oynuyorum?" Jaebum elindeki şişeyi dudaklarından çekip bana döndü. "Neden apfelsine?" Derince nefes alıp şişeden bir yudum aldım. "Çünkü ben o karakterin yaşadıklarıyla büyüdüm. Ben sadece rolden ibaret değildim. Ben hepsini gerçekten, insanları gerçek neftetleriyle yaşadım hyung." Bira şişesini kafama dikip devam ettim.
"Lisedeyken sevilirdim aslında. İnsanlar sempatik olduğumu söylerlerdi. Sonra kendimi fark etmeye başladım. Kızların dikkatimi çekmediğini fark ettiğimde korktum. Çok korktum. Kimseye söyleyemedim. Sadece bir kişiye söylemiştim. En yakın arkadaşım sandığım kişiye. Ama o bana ihanet etti hyung. Telefonda ona söylediklerimin hepsini koca salonda herkes duydu. Sonra ne oldu biliyor musun? Hepsi bana iğrenircesine baktı. Arkadaşlarım teker teker uzaklaştı.Yalnızdım hyung, yapayalnız."
Ağzımdan kaçmak isteyen hıçkırıkları tutmak için dudaklarımı dişledim. Omuzlarım sarsılmaya başladığında beni çeken geniş omuzların altına sığındım. Jaebum beni sakince kucağına çıkarttığında kafamı kahve kokusuna gömdüm. İşte o anda belimdeki eller sıkılaşmış ve sıcak nefes kulağımın arkasındaki ince deriye çarpmıştı. "Seni asla bırakmıycam Apfelsine"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Apfelsine |Jackbum
Fanfic[Tamamlandı] teamwangx: O kız seni hak etmiyor Im jaebum! Senden nefret bile edemiyorum Kahretsin!! [Görüldü 15.34] Im.jb: Peki kim beni hakediyor? Wang? ( з [Görüldü 23.15] Cover designer by ; İMPOSSIBLE DESING