×~×

374 22 23
                                    

Televizyondaki magazin haberlerini izlerken bir yandan ağlıyor diğer yandan sövüyordum. Neden mi? Çünkü sevdiğim adam, gözümden esirgediğim Im jaebum'un şirketi -Bay jyp- benim sevdiğim adamla aynı şirkette çalışan Suzy denen kızla sevgili olduklarını açıkladı. Korede büyük gündem oldu tabiki.

"Ünlü oyuncu Im jaebum'un adı yeniden karıştığı aşk iddalarımdan sonra yine aynı şirkette çalışan oyuncu Suzy ile sevgili oldukları açıklandı. Kendileri bu konu hakkında konuşmadılar. Birçok hayranı çifti birbirine yakıştırsa da bir o kadar da yakıştırmayanlar oldu. Bu ilişkisinin de bitip bitmeyeceğini zamanla göreceğiz."

Her yerde ya aynı ya da benzer haberler vardı. Önümdeki ikinci çikolata kavonozunu masaya bıraktım. "Park gae başka kavanoz kaldı mı?" Mutfaktan gelen homurtularla kafamı o tarafa çevirdim. Bana dikilen iki park gae bakışı hiç iyiye alamet değildi.

"Jackson yeter! Depresyona giriyosun sonra da kilo aldım diye yine giriyosun. Sonra üzüntüden zayıflayıp hasta oluyosun! Yeme şu zıkkımı!" Ağzımın içinde dolandırdığım çikolatalı kaçığı çekip almasıyla ağlamaya başladım.

"A-ama baksana ya! Resmen o çirkin şeyle sevgiliymiş. Ben ona aşıktım."

"Aptal! Bu kaçıncı sevgilisi ama sen sürekli ağlıyorsun. Hem baksana resmen hetero! Ağlamayı kes, banyoya gir ve kendine gel. Hemen!"

Dediklerini yapmak için odama girdiğimde telefonu alıp instagrama girdim.

teamwangx: O kız seni hak etmiyor Im jaebum!

Senden nefret bile edemiyorum

Kahretsin!!

[Görüldü 15.34]

Apfelsine |JackbumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin