#4:Ezdim!!🌵

131 92 52
                                    

"Lansman ne zamanmış?"

"10 gün sonra, gideceksin yani?"

"Evet!"

***

Bir hafta sonra

"Bende geliyorum!"

"Tamam."

Aslı ile markete gitmek için ayaklandık. Malum bugün cumartesiydi ve ev alışverişi yapmamız gerekiyordu. Evden çıkarken annemin arabasının anahtarınıda almıştık. Giderken Aslı dönüşte ben kullanacaktım arabayı.
Arabaya bindik ve Aslı markete doğru sürmeye başladı. Arabayla gitmemizin sebebi marketin evimize uzak olduğundan değilde dönüşte o kadar çok poşeti taşıyamayacak olmamızdı.

Araba durunca markete geldiğimizi anlamış oldum. Cüzdanımıda alıp indim. Markete girince annemin bana attığı ihtiyaç listesine baktım ve onları almaya başladım. Aldıklarımı ödemek için kasaya ilerledim. Gözüme kasanın yanında dizili olan bitkilerden kaktüsler takıldı. Hayır düşünmeyeceğim! Aldıklarımı ödedikten sonra marketten çıktık. Aslı marketten aldığı (başka nereden alabilir ki?!)çikolatayı yemeye başladı.

Bende sürücü koltuğuna geçtim ve arabayı çalıştırdım. İlerlemeye başlayınca Aslı kolumdan tuttu ve "dur."dedi.

"Neden?"

"Sağa bak!"

Arabayı kenarda durdurdum ve sağa baktım. Bende bu nerede diyordum. Hay aksi
Buğra!

"Hey! Kaktüs güzeli!"

Ben oflarken Aslı ona el salladı. Aslı'nın eline vurunca güldü.

Arabaya doğru gelince camı açtım. Kafasını camdan içeri soktu.

"Numaran?"

"Çüşşş!"

"Tamam ev adreside olur."

"Ya bi git işine!"

"Bu aralar işim dikenlilerle."

"Ezerim!"

"Ne?"

"İlk önce kafanı cama şıkıştırıp sonrada seni ezerim!"

"Aslı n'aber?"

"İyi senden?"

Aslı'ya baktım sert bir şekilde. Omuz silkip gülümsedi.

"Tamam kaktüs güzeli insta'nı ver o zaman" Gözlerimin içine baka baka sırıtıyordu. Pişkin!

Buğra'ya cevap vermeden sert sert baktım. Sonrada usulca biraz camı kapattım. Boynu sıkışınca bağırdı!

"Aaaaaaaaaağğğ!"

Onun bağırmasına kıkırdarken Aslı elimi tutup çekti ve camı açtı.

Ben hâlâ kıkırdarken Buğra boynunu ovuşturdu.

Daha sonra hafifçe gülümseyip konuştu.

"Biraz olsun seni güldürebildiysem ne mutlu bana."

Hayır şu an ciddiydi. Samimi bir şekilde gülümsüyordu.

"Delisin!"dedim. Ben onun kafasını cama sıkıştırıp gülmüştüm ve o gülmeme mutlu olmuştu.

"Diyene bak, sen bende daha delisin! Kaktüs güzeli kafamı istiyorsan al senin olsun."

Oflayarak önüme döndüm.

"Kafanı çıkar arabayı süreceğim."

"Gitme.."

Kaktüs Güzeli +99 /yarı textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin