Kapitola 5

9 3 0
                                    

Už půl hodiny kráčíme zničeným městem a zatím jsme nic nenašli

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Už půl hodiny kráčíme zničeným městem a zatím jsme nic nenašli.
Snažím se koukat na každou stranu a do všech možných koutů.
Je tu až moc ticha.
Zastavila jsem a pořádně se rozhlédla. Je tu spousta brázdných baráku, ale nikde žádný obchod.
„Co se děje?" zeptal se Finn a přešel ke mně.
„Je tu ticho, nelíbí se mi to." řekla jsem a otočila se na ostatní. „Prohledáme pár těch baráku a pak budeme pokračovat. Musíme něco najít." všichni kývli na souhlas a vydali jsme se do prvního baráku.

Prošli jsme malou chodnou a rozdělili se. Já a Annie jsme šly do kuchyně a obýváku. Justin a Max do dětského pokoje. A Adam s Finnem šli do ložnice a koupelny.
V obýváku nic nebylo. Kuchyně byla v celkem dobrým stavu, ale zásoby tady skoro nebyly. Jen pár plechovek a prošlích věcí.
„Proč se s Finnem tvářite tak debilně.? Když jsem týmu oznámila, že tě beru místo Emily, Finn se málem zadusil." řekla jsem a podívala se na ní. Annie se na mě ušklíbla a vyskočila na linku.
„Chodili jsme spolu, ale nebylo to nic vážného. Teda pro mě ano, ale pro Finna očividně ne. Dal mi kopačky a ani neřekl proč." řekla trochu smutně.
„To mě mrzí." usmála jsem se na ní a pokývala hlavou směrem ke dveřím. „Měly by jsme jít."
Vyšla jsem na chodbu a srazila se s Adamem, který zrychleně dýchal.
„Co je?" zeptala jsem se ho.
„Jsou tady. Finn se je snaží zdržet, ale jsou v přesile." řekl udýchaně a popostrčl mě ke dveřím.
„To je idiot. Jdu nahoru, vy běžte ven a snažte se nás ubránit z venku." zavrčela jsem a vydala se ke schodům.
„Ale Mela-.."
„Běžte ven! Hned!" zakřičela jsem na ně a vyběhla do druhýho patra.

Všechen rámus vycházel z ložnice. Nabila jsem si zbraň a vlítla do pokoje. Finn se na mě otočil a něco zavrčel. Začala jsem střílet do hlavounů a přibližovala jsem se k nim. Do pokoje vtrhl Max s Justinem a začali taky střílet.
Všichni byli mrtví až na jednoho.
Namířila jsem na něho a pořádně si ho prohlídla.

„Kde jsou všechny děti?" zeptala jsem se klidně i když jsem tušila, že mi neodpoví. „Co s nimi děláte?!"
„Melanie nic ti nepoví. Mluví jedině přes děti a ty tady nejsou." promluvil na mě Justin. Zavrčela jsem a namířila na tu obludu zbraň.
„Fajn, tak aspoň bude mít Rick na čem dělat." řekla jsem a už se chystala zmáčknout spoušt, ale z vedlejší místosti se ozval dětský hlásek. Rychle jsem se otočila a pak se podívala zpátky na to monstrum.
„Děti nejsou už vaše starost. Slouží nám." promluvila dívenka a stála rovně a ani sebou nehla.
„Slouží? Jsou to děti, ne otroci." zavrčela jsem a dívala se na hlavouna.
„Teď už ano." promluvila klidně. Podívala jsem se na holčičku a přešla k ní. Klakla jsem si a usmála se. Byla tak malá a nevinná. Musíme jí zachránit.
„Střelte toho hajzla do nohy a svažte ho." řekla jsem rozhodně a všichni se na mě podívali.
„Co s ním chceš jako dělat?" zeptal se Max nechápavě.
„Vezmeme ho na základnu." řekla jsem klidně a vzala holčičku do náruče. „A jí taky."
„To nemyslíš vážně, Mel." zavrčel Justin a díval se na mě jako na idiota.
„Ano myslím. Pokud ho zabijeme ta dívenka umře a to nedopustím. Takže ho střelte do nohy a svažte! Půjdu najít nějaké auto nebo něco." řekla jsem a vyšla z místnosti.

Falling SkiesKde žijí příběhy. Začni objevovat