nonadeka

3.4K 284 141
                                    

iyi okumalar 🍓

Jimin sabah saat 10'dan beri sahilde oturuyordu, kabul edemese de 'son' kez Jungkook'u görmek için buradaydı.

Oysa buraya en son geldiklerinde sonsuza kadar beraber olacakları hakkında söz vermişlerdi birbirlerine.

Jungkook onu hiç bırakmayacak kadar çok seviyorken şimdi onunla son kez buluşmak istiyordu ve bunun tüm sorumlusu Jimin'di.

Jimin düşündükçe kafayı yiyor gibi hissediyordu, onları yapan kendisi değildi emindi buna. Jimin dünyanın en iyi kalpli insanlarından biriyken sevdiklerine asla öyle davranmazdı. Hepsi o iğrenç, pislik, şeytan piyano hocası yüzünden olmuştu.

Jimin onunla samimi olmayı istemişti çünkü kardeşinden, kardeşinin sevgilisinden ve sevgilisinden başka doğru düzgün hiçbir insanla görüşmüyordu. Jungkook her gün dışarı çıkıyorken kendisi evde oturuyordu ve bu sinirlerini bozmuştu.

İlk başta birkaç kişinin de bulunduğu bir kursa gidiyordu ama Jungkook verim alamadığını düşündüğü için özel hoca tutmuştu. Oysa Jimin hiçbir zaman özel hoca istememişti, çocukluğundan beri doğru düzgün insan göremediği için artık kalabalık ortamlarda bulunmak istiyordu.

Hatta Jimin ders hocası gelmeden önce her şeyi kafasında kurmuştu, hocanın iyi bir piyano hocası olmadığını söyleyerek tekrar kursa dönecekti.

Ama öyle olmadı...

Hocası Jimin'le daha ilk günden o kadar ilgiliydi ki, Jimin hocaya hayran olamadan edemedi.

Çocukluğundan beri göremediği için binlerce insanın nefretini topladıktan sonra bir anda biri tarafından bu kadar ilgi görmek garip hissettirmişti.

Jungkook bile ilk günlerde onunla konuşmak dahi istememişti...

"Yaptığının haklı bir tarafı yok Jimin, vazgeç artık."

Kendi kendine konuştu pembe saçlı oğlan, Jungkook'la konuştuktan hemen sonra saçını pembeye boyatmıştı. Yoongi'nin de dediği gibi, elinden geleni yapıyordu.

İçinde birden fazla Jimin varmış gibi hissediyordu, bir taraf Jungkook'un haklı olduğunu biliyordu bir taraf da kendini haklı çıkarmak için her şeyi yapıyordu.

Saat çoktan 13.00 olmuş hatta birkaç dakika da geçmişti ama Jungkook hala ortalıkta görünmüyordu.

"Sanırım trafik var..." Jimin elinde Jungkook'a aldığı hediyeyle oynamaya başlarken konuştu.

Ona sevdiği tarzda bir basketbol tişörtü almıştı, özel üretim olduğu için daha çok seveceğini biliyordu. Jungkook böyle özel hediyelere bayılırdı.

Saat 13.45 olduğunda Jimin biraz sıkılmaya başlamıştı, başına bir şey gelmesinden korkuyordu.

"Kesin uyuyakalmıştır."

Saat 14.28 olmuştu ama Jungkook hala gelmemişti.

"Geç hazırlanır o."

Jimin kendini avutmaya devam etmişti. Ta ki saat akşam 6 olana kadar...

Jungkook gelmemişti, pembe saçlı oğlanın etrafından binlerce insan geçmişti ama hiçbiri Jungkook değildi.

Jimin telefonunu eline aldı ve kapalı olan internetini açtı.

WhatsApp'dan birkaç bildirim geldiğini görünce heyecanlandı, kesin Jungkook'tu ve işi çıktığı için birkaç özür mesajı atmıştı.

Jimin tahminlerinden birinde haklıydı, mesaj atan kişi Jungkook'tu ama yazdığı şeyler bir özür mesajından çok ama çok uzaktı.

jungkook:
taehyung'un sana uçak saatimi haber vereceğini biliyordum bu yüzden yoongi'ye yanlış saat verdim
aslında uçağım bugün saat 13.00'daydı
üzgünüm jimin ama seni son kez göremezdim
görseydim gidemezdim çünkü
yıllardır yaşadığımız onca şeyi bir hiç uğruna heba eden biriyle birlikte olmaya devam edemem
hikayemizin buraya kadar olduğunu ve birbirimiz için yaratılmadığımızı kabul etmemiz gerekiyordur belki de
lütfen hayatına devam et, olur mu
eminim seni benden daha çok sevecek birini bulacaksın
seni severek bu uçağa bindim ama asla seni severek bu uçaktan inmeyeceğim
seni seviyorum çiçeğim
dikkatli ol

[gönderildi 13.15]

[görüldü 18.29]

Jimin mesajı okuduktan sonra telefonu sakince oturduğu banka bıraktı, Jungkook'la her zaman oturdukları banka.

Ne demeliydi bilmiyordu, ne yapması gerekiyordu bilmiyordu, nereye gitmeliydi bilmiyordu.

Bildiği tek şey onu canından daha çok seven Jungkook'unu, çiçeğini, kaybetmişti.

Jimin yıllar önce görememeye başladığında hayatı boyunca yaşayacağı tüm acıları yaşadığını düşünmüştü. Ama bu acı hepsinden kat kat daha kötüydü.

Jimin, Jungkook'u kaybetmişti.

Jimin, çiçeğini kaybetmişti.

umarım beğenmişsinizdir, yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın 🍓

Vídere Possum 2 | jikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin