Hastanede karıştırılan iki bebek ile başladı hikaye.Menekşe ve Güneş.Hemşirenin dalgınlığı yüzünden mahvolan 1 hayat.
Aynı gün doğum yapan iki kadın.
Güneyli ailesi çok zengindiler.5 kişilik bir aile Güneş doğunca 6 kişi oldular.Güneyli ailesi Güneşin öz ailesi idi.Doğumdan sonra bebekler Kara ailesinin bebeği ile karıştı.
Kara ailesi zengin bir hayat yaşayan sakin insanlar idi.Menekşe doğunca çok mutlu olmuşlardı ama hemşire bebekleri karıştırınca güneş bebekleri oldu.
İki ailede hiç bişey anlamamışlar idi.Kara ailesi doğumdan sonra araba kazası geçirdi ve güneş üvey ailesi ile orada öldü.
Menekşe üvey ailesine gülücükler saçıyordu.Menekşenin üvey annesi Güneşi doğurur iken öldü ve Abileride böylece Güneşten yani Menekşe'den nefret etmeye başladılar.
Aslında hiçbir şekilde suçlu değildi Menekşe.
Üvey babası eşi ölünce yurt dışına gider ve kendini işe verir.
Menekşeden kimse üvey diye şüphelenmemişti.Asıl adı Menekşe idi ama ailesi ona Güneş diyordu çünkü öyle sanıyorlardı.
Abileri ona 12 yaşına kadar şiddet uyguladı.Bunu öğrenen babası Menekşe'ye bişey olmasın diye Yetimhaneye verdi.
Aslında yanına alabilirdi ama içten içe oda onu suçluyordu ve sevmiyordu.
Peki Güneyli ailesi aslında Menekşe'nin hiçbir suçu olmadığını öğrenince ne yapacaklar.
Ve Menekşe Ailesini yani Üvey ailesini onca şey yaşadıktan sonra affedebilecekmi ?