Bölüm Senanurkeksin07 sana gelsin gıı.
Multi:Gül
Aras'tan
İşte burdaydı kardeşimiz- üvey- tam karşımızda bize anlamaz gözler ile bakıyordu.Haklıda.Belkide korkmuştur bizden ona yeniden zarar veririz diye.
Bu düşünce aklıma gelince daha da sinirlendim kendime.Neler yapmıştım ona böyle.Neler yapmıştık.Babamın dedikleri aMenekşenin üvey olmadı herşey çok fazlaydı ve bu beynimi yoruyordu.
Ona ilk defa sarılmıştım.Kokusu çok güzeldi.Nadir bulunan bir çiçek gibiydi.Hiç böyle bir koku almamıştım.Sanki ciğerlerim çökmüştü ve şifa bulmuş gibiydi onun kokusuyla.
Beni itmesini bekliyordum.Ama yinede üzülmüştüm.Ona kırılmaya hakkım yoktu.Bizim ona yaptıklarımızdan sonra yüzüme tükürse susardım.
Ders sıkıcı geçmişti.Menekşe bizi sınıfa bıraktıktan sonra izin isteyip arkadaşlarıyla sınıftan çıktı.
Bizde şimdi okuldan çıkmış araba ile eve gidiyorduk.Kafam hala babamın dediklerindeydi.Ne zaman öğrenmişti acaba.
Araba durunca kapıyı açıp dışarı çıktım ve eve doğru yürümeye başladık.
Kapıyı çalıp beklemeye başladık.Aysel abla kapıyı açıp kenara çekildi.Rüzgar abim dalonda oturuyordu.
Yanına doğru yürüdük.Ben Rüzgar abimin yanına Ege ve Tunç Abimde karşımızdaki koltuğa oturdular.
"Nasıl geçti okul menekşe ile konuşabildiniz mi ?"
"Abi bize doğru dürüst bile bakmadı"
"Haklıda"
"Abi ben size babam ile ilgili bişey diyeceğim"
"Ne oldu oğlum babama "
"Abi babam menekşe'nin üvey olduğunu biliyormuş"
"Ne"
"Ne diyosun oğlum sen"
"Madem biliyormuş bize neden söylememiş"
"Bilmiyorum abi biz gerçekleri öğrendiğimiz gün babamı arayınca bana 'Ben zaten biliyordum ve umrumda değil.Ha bu arada yurt dışında geleceksiniz size 1 ay süre bura ile vedalaşın' dedi."
Rüzgar abim telefonunu çıkardı ve bişeyler yapmaya başladı.
"Ne yapıyorsun abi "
"Babamı arıyorum bakalım bunlar ne demek miş"
Telefonu hoparlöre aldı ve çalmaya başladı.4-5 kere çalmanın sonunda telefon açıldı
"Alo,Baba"
"Efendim"
"Baba bunlar ne demek oluyor böyle"
"Menekşe bizim kardeşimiz değilmiş ve sen biliyormuşsun"
"Evet biliyordum ama sizinle bu konuyu telefonda tartışmayacağım buraya gelin herşeyi anlatayım"
"Hayır baba tam olarak telefonda konuşacağız hemen herşeyi ablatıyorsun"
"Sen bana emir mi veriyorsun lan"
"Baba lütfen anlatırmısın"
"Sencede bi açıklamayı hak etmiyormuyuz"
"Peki beni dikkatli dinleyin o zaman"
Derin bir nefes alma sesi geldi bi kaç hışırtı daha gelince sonunda konuşmaya başladı
"Bundan yıllar önce anneniz doğum yaptığı gün KARA holdingin sahiplerinin çocukları ile ölüm haberini almıştık
Açıkçası mutlu olmuştum çünkü büyük bir işi elinden almıştı ama ölünce iş bana kalmıştı ve yüklü miktarda kazanç sağlamıştı
Her işte yoluma taş koyuyorlardı ve bu canımı çok sıkıyordu.1 yıl önce gerçekleri öğrendim meğer Menekşe Kara ailesinin gerçek kızı imiş.Kara ailesi ölüncede tüm miras şirketler hepsi Menekşe'ye kalmış oldu.Reşit olunca onlarda hak talep edebilirdi.
Eğer Menekşe'ye her şeyi anlatsaydım oda Ailesi gibi işlerime çomak sokacaktı ve ben işimi riske alamazdım.Bi kaç ay önce doktor gelmişti ve tüm gerçekleri anlatacaktı çok korkmuştum.
Eğer Menekşe gerçekleri öğrenirse yanardım ama maalesef öğrenmiş"
Sıkıntılı bir nefes aldı ve geri verdi
"Doktoru bulduğunda bana Menekşe'ye her şeyi anlattığını söyledi ama Menekşe kara ailesinin kızı olduğunu bilmiyor.
Yani KARA holdingin onun olduğunu bilmiyor.Normal bir ailenin kızı olduğunu sanıyor ve sizde hiç bişey demeyeceksiniz anladınız mı beni.
Ha bu arada hepiniz yurt dışına geleceksiniz bundan sonra burada okuyacak ve burada yaşayacaksınız."
"Asla olmaz baba biz burdan gitmeyiz"
"Siz benim üstüme söz söyleyecek yetkiye sahip değilsiniz.Ha diyelim kabul etmediniz size para göndermem ev borçlarını ödemem size bu dünyayı dar ederim anladınız mı beni"
"Peki baba"
"1 ay müddet.Türkiye ile vedalaşın"
Telefon kapanınca derin bir nefes aldım.Allahım neler olmuştu böyle biz neler yaşamıştık.
Her şey üst üste geliyordu.Menekşe,Yurt dışı,Gerçekler kafam kazan gibi olmuştu.
Yazardan
Arada kalmışlardı adeta.Bi yandan Menekşeye kendilerini affettirmek istiyorlardı bi yandanda ne olacağını düşünüyorlardı.
Yurt dışına gitmek istemiyorlardı ama be yapacaklarını bilmiyorlardı.
"Abi ne yapacağız"
"Bilmiyorum oğlum bilmiyorum"
Ve Rüzgar Güneyli ilk defa çaresiz kalmıştı.Çaresiz ve üzgün.
_________
Bir bölümün daha sonu
Bundan sonra her bölümü birine ithaf edeceğim
Ha bu arada ilk defa Laviva çikolatasının küçük halini gördüm ve size göstermek istedim
Çok şiriiin.Neeeyseeee birdahaki bölüme görüşmek üzere.