4

4.5K 180 28
                                    


Not:Karakterler değiştirilmiştir bi kaç değişiklik var yeni karakterlerde var bi bakın bence:))

Multi:Asel

Menekşe'den

"Ben size demedim mi bir daha buraya gelirseniz sizi okuldan atarım diye"

"İyide hoc-"

"Sus bide konuşuyormusun Gül.Yahu kızım onu bunu geçtin Sinem'in  parmağını kırmayı nasıl becerdin anlayamıyorum"

"Hocam anlatılmaz yaşanır bişey di yaa"

Eveet sizce nerdeyiz.Tahminiz müdür odası ise doğru tahmin etmiş olursunuz.Asel ve civcivleri birazcık(!) dövdükten sonra fizikçi Ayten geldi ve bizi müdürün odasına postaladı.

İki saattir sussun diye bekliyorum ama yok adam susmuyor ya.

Hayır bir insanın çenesidemi ağırmaz anlamıyorum ki.

"Hocam biz hiç bişey yapmadık durduk yere geldiler bize saldırdılar"

Aselin dediği ile gözlerimi ona çevirdim ve 'seni 82 yerinden bıçaklayıp gelinlik giydirip ormana atmayanın' bakışı attım ama tabiki o mal anlamadı.

"Hocam benim kanıtım var"

Sabatan beri konuşmayan ben şimdi konuşmuştum ve mantıklı cümleler kurmuştum.

"Neymiş senin kanıtın"

Müdürün sorusu ile elimi cebime attım ve telefonumu çıkardım.Müdür,civcivler hatta kızlar bile meraklı gözler ile beni izliyolardı.

A-a onlarda bilmiyordu değilmi benim ses kaydettiğimi.

Telefonumu çıkarıp ses kaydını açtım ve masaya koydum.

Sonuç olarak müdür uyarı verdi.Şaşırdınız değilmi bu kadar büyük kavgaya uyarı.

Çünkü okul bizim bize bişey yapamaz ve civciv takımını aileleri okula yüklü miktarda bağış yapıyor.İşte bizim müdürde böyle

Çok konuşur ama boş konuşur.

"Kızlar siz çıkın Menekşe,Gül,Saye siz kalın bi.Yeni Kişiler gelmiş okulu gezdirin."

Asel bize kötü bakışlar atıp yavrularını peşine taktı ve kapıyı açıp çıktılar.

"Hocam niye biz yaa"

"Çünkü yeni gelenlerden olan kişiler sizin sınıfta ve biride sizin sınıfın yanında"

"Pekii"

Müdür telefonunu açıp  ve birkaç tuşa bastı ve

"Odaya gelin"

Dedi.

Müdürün masasındaki telefonumu aldım ve bi oyun açıp oynamaya başladım.

Odanın kapısı açıldı ve içeri birileri girdi.Oyunda rekora gittiğim için yüzümü kaldırmadım bile.

Odanın kapısı açıldığında Saye ve Gül öksürük krizine girdiler ve beni dürtmeye başladılar.Oyunda rekoru kırınca heyecandan ayağa kalktım ve

"Yes bee" diye bağırdım.

Evet size bişey daha söylemeyi unutmuşum ben oyun oynamaya başlayınca zaman ve mekan bende uzaklaşıyor.

Yani şuan müdürün odasında ve karşımda yıllar önce beni bırakmış olan üvey abilerim olduğunu bilmeden böyle bir mallık yapmıştım.

Kızlara dönüp baktığımda kendilerini gülmemek için kastıklarını görünce anlayışla kafamı salladım ve

"Gülün kızlar gülün içinizde kalmasın ya"

İznim ile kızlar kahkaha tufanına kapıldılar.Beş dakikadır gülüyorlardı ve yüzleri kıpkırmızı olmuştu.

Hayır o kadarda komik değilki altı üstü yıllardır görmediğim ve nefret ettiğim insanlar ile müdürün odasındaydım ve birden ayağa kalkıp bağırdım.Çok normal bişey bence.Yani bence.

Sıkıntılı bir nefes aldım ve kapıda bize şaşkın şaşkın bakan mallara döndüm.

Sonra dönüp müdüre baktım ve

"Hocam ben şuan hatırladım benim çok önemli bir işim vardı gitmem gerek"

"Ne işiymiş o Menekşe yine teyzen falanmı doğurdu zaten senin her ay bir teyzen doğuruyo bu sefer ne oldu"

"Yok hocam bu sefer amcam doğurmuş "

Bu dediğim cümle ile daha zar zor kendini durdurmuş olan kızlar yine gülmeye başladı.

Derin bir of çekip

"Hocam annemler çağırmış bugün akrabalarımız gelecekti ve çok uzaktan gelicekler 1 gün kalıp gidicekler ondan hemen gitmemiz gerek "

Yalan

Saye ye döndüm

"Hadi kalk saye" dedim

"E çocukları kim gezdiricek"

"Hocam biz çantaları almak için sınıfa gideceğiz onlarda peşimizden gelirler okuluda  etrafa sora sora gezerler yani bizim akrabalarımızıdan dahamı önemli Allah Allah"

"Evet hocam kendileri gezerler"

"Şey hocam Sayelerin akrabaları benimde akrabalarım bende gideyim bence"

"Aileniz hiç bahsetmemişti bu aile ziyaretinden"

"Hocam niye bahsetsinler ki zaten"

Gül;

"Neyseee biz gidelim artık hocam merak etmeyin bizi özlemeyin diye yarında burdayız.

Müdür;

"Keşke özletseniz biraz"

Müdürün mırıldanmasını bi tek ben duymuştum ve bu sözüne kıkırdamıştım.Varlığını unuttuğumuz abilere dönünce bize avel avel baktıklarını gördük.

Onları umursamadan ortalarından geçtim ve sınıfa doğru yürüdüm Gül ve Saye hemen koşup kollarıma girdiler.Arkadan ayakkabı sesleri gelmesi ile onlarında arkamızda olduğunu anladım.

Sınıfın kapısına gelince Aras kolumu tutup kendine çevirdi ve sarıldı.Afalladım

2-3 saniye sonra aklım başıma geldi ve Arası ittim.Bana üzgün ve pişman gözler ile bakıyordu.Onu umursamadan kapıya döndüm ve kapıyı çaldım.

'Gel' sesi ile kapıyı açıp içeri girdim

Mallara baktım ve Aytenciğime dönüp

"Hocam bunlar yeni öğrenciler"

Dedim ve biraz durup

"Bizde bildiğiniz üzere müdürün odasındaydık şimdide izin aldık vee çıkıyoruz"

"Yo bilmiyorum nerden biliyim ben"

Hey Allahım ya bugünde herkes beni buldu.Yok yook benim eskiden hayatım böyle değildi bu mallar gelince cenabet çöktü üzerime.

Sessizce bir 'Ya sabır' çektim ve

"Hani hocam siz postaladınız ya bizi müdürün odasına ondan dedim yaani"

Ayten hoca bana 'sen ne zeki şeysin öyle' bakışları atınca bende 'öyleyimdir' bakışları ile karşılık verdim.

Sırama ilerleyip çantamı aldım ve kızları beklemeden sınıftan çıktım.

_______________

Evveet yeni bölüm ile karşınızdayım.

Bölüm hakkında neler düşünüyorsunuz ?

Sizce Menekşe üvey abileri affedecekmi ?

AbilerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin