12

1.8K 76 11
                                    

Multi:Mert Cihan(Karalis inokoitis)

Multi:Mert Cihan(Karalis inokoitis)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Menekşe ☝️☝️

Bölüm ithafı:Melisaq321

Menekşe'den

Telefonumun fenerini kapattım.

Hemen koşup abimlerin her zaman koltuğun köşesinde duran sopasını aldım ve duvarın arkasına saklandım.

Kapı açılıp içeri birisi girdi elinde fener vardı ve merdivenlere doğru yürümeye başladı.

Hemen ona doğru koştum ve sopayı kafasına vuracaktım.Ama vuramadan arkasını döndü ve kollarımı tuttu.

Sanırım koşarken ses çıkarmıştım ve duymuştu.Tam ağzımı açıp bağıracak iken ağzımı eli ile kapattı ve beni duvara doğru itti.

"Şit sessiz ol"

Batuhan ?

Hızla elini dişledim.

Elini ağzımdan kurtarmaya çalışıyordu ama köpek gibi yapışmıştım ve bırakmıyordum.

Beni korkutmanın cezası..

En sonunda elini hızla çekti.Dişlerim sökülmüş gibi hissediyordum.Dişlerim acıdı lan.

"Ne ısırıyorsun lan kuduz köpek gibi"

"Asıl sen neden hırsız gibi eve girmeye çalışıyorsun"

"Ne hırsızı kızım anahtarımla girdim ben"

"Neden geç geldin senin yüzünden korktum"

Muzip bir gülümseme ile

"Sen bana hesapmı soruyorsun" dedi

Bende aynı onun gibi

"Hesap demeyelimde uyku zevkimin içine ettin diyelim uykum kaçtı senin yüzünden"

"Of herneyse ben uyumaya gidiyorum"

Merdivenlere doğru yürümeye başladı.

Bende onun peşinden çıktım.Ayağıma bişey değince çığlık attım ve Batuhan'ın t-shirtüne yapıştım ve kendimi ona çektim.

Birli ne olduğunu anlamadı ve korkuluklara asıldı elimi t-shirt ünden kurtardı.

Dengemi sağlayamadım ve az daha düşüyorken birisi kolumdan tutup kendine çekti.Tutan Batuhan'dı.

Gözlerine bakmaya başladım.Batuhanın telefonundan çıkan loş ışık ile kahverengi gözlerini mavi gözlerim ile buluşturdu.

Gözlerimiz birbirine kilitlenmişti ve kalbim hızlı hızlı atmaya başladı.

Hiç bu kadar yakından bakmamıştım ona.Saçları kumral ve gözleri kahverengi idi.

Burnu sevde ile aynıydı.Aslında benziyorlardı.Kardeşi olduğu için normaldi tabi benzemesi.

Işıklar birden açılınca hemen kendimi geri çektim.Batuhan hala bana bakıyordu.Abim yanımıza geldi ve uykulu gözleri ile

"Noluya lan napıyonuz burda niye cırladın ayrıca kızım sen"

"Abi alttan tıkırtılar geldi bende merak ettim baktım batuhan yeni gelmiş hoşgeldin falan dedim sonra yukarı çıkarken ayağıma bişey değdi bende az daha düşüyodum batuhan tuttu."

"İyi yatın zıbarın şimdi"

Abim yukarı çıkmaya başladı.Batuhan tekrar bana döndü ve farklı farklı bakmaya başladı

"Uykun varmı"

Batuhan;

"Hayır"

"Gel kahve içelim sohbet ederiz"

"Ne gerek var"

"Israr etmiyorum gelirsen gel gelmezsen gelme"

Mutfağa doğru yürümeye başladım.Bu teknik hep işe yarar.Israr etmem ve arkamdan gelir.Abimlerede yapıyordum.Ve hep işe yarardı

Arkamdan ayak sesleri gelince sırıttım

Ben demiştim..

______

Bittiiii

Birdahaki bölüm Batu dan

Dkldleşdşeşflrş

Random atasım geldi

DoldldlkddkkfkdlwşsğwğsğepdkkepwğeprorkepğsdlmxözşaaçdjekdşsğöMösllzleofksöepfporkelflpeldöfmckıdmeöxkekf

Bb

AbilerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin