2

5.4K 193 89
                                    

Multi:Ege Kaya

Aras'tan

Evde oturmuş Ege ile televizyon
izliyorduk.Kapının çalması ile abim geldi diye hemen koştum ama gelen kişi 2 ay önce gelen kadın dı.Bize menekşe hakkında çok önemli şeyler diyeceğini söylemişti.

Merak etmiştik hepimiz içten içe ama kendimize yediremiyorduk annemizin katilini sevmemizi.Ondan canını yakıyorduk.Kendimize olan öfkemizden.

Ona her vuruşlarında benim canım yanıyordu ama bişey yapmıyordum.Abimlerde ne kadar inkar etselerde onu seviyorlardı.Kadın bana bakmadan hemen içeri girdi ve koltuğa oturdu.

Hemen kapıyı kapatıp yanına gittim ve ona bağırmaya başladım

"Sen kim olduğunu sanıyorsunda bizim evimize girmeye kalkıyorsun"

Kadın elimdeki kağıtları masaya bıraktı ve konuşmaya başladı.

"Lafını kesmeden dinle abilerin evde yok sanırım onlar gelincede onlara anlatırsın "

Tam ağzını açmıştım ki yıkıldığım o sözleri söyledi

"Güneş yani gerçek adı Menekşe sizin gerçek kardeşiniz değil.Menekşe'nin doğduğu gün ben çok yorgundum.Bir anlık dalgınlık ile bebekleri karıştırdım.

Sizin gerçek kardeşiniz Güneş Menekşe'nin ailesi ile araba kazası geçirip öldüler.Ben artık her gece o günü kabuslarımda görmekten bıktım.

Bu kağıtlarda delili inanmazsanız DNA testlerine bakın kanınız uyuşmuyor onun gerçek abileri değilsiniz"

Kadın akan gözyaşını elinin tersi ile silip kapıya doğru yürüdü ve açıp dışarı çıktı.Varlığını unuttuğum ege kağıtları okuyup masaya attı ve

"Bunlar ne demek" dedi

Ege hiç bir bilmiyordu Menekşeden ona bahsetmemiştik.Zaten neden bahsedecektik ki sonuçta onu unutmuştuk yani en azından biz öyle sanıyorduk.

Ona her şeyi anlattım(işte menekşe fln ztn blynz)

Suratıma yeğim yumruk ile neye uğradığımı şaşırdım

"Lan siz nasıl insansınız ha ne kadar saçma bi nedenden dolayı bir kızın hayatını mahv ettiniz.Yazık çok yazık"

Kapıyı çarpıp evden çıktı.Haklıydı bişey diyemezdim

Kapı çalınca koşup açtım karşımda abilerimi görünce Menekşe'ye yaptıklarımız aklıma geldi ve ağlamaya başladım

Abimleri içeri alıp her şeyi anlattım.

Tunç abim vazoyu alıp duvara çarptı ve gözyaşları içinde kapıyı çarpıp çıktı

Rüzgar abim ise donup kaldı sonra gözleri doldu ve sol gözünden yaş aktı.Yavaşça bana döndü.

Acımıştım abime en çok o döverdi onu ama en çokta o severdi şimdi çok pişmandı.Belki bizim kan bağımız yoktu onunla ama 12 yaşına kadar biz onunlaydık şimdi bırakamazdık

Rüzgar abim bir hışımla kalktı

"Onu araştırıp bulucaz ve özür dileyeceğiz sen git babama anlat "

Kafamı salladım ve telefonu çıkarıp babamı aradım o sırada abim dışarı çıktı.

Babama olayı anlatınca babamın tepkisi şu oldu.

"Ben zaten biliyordum ve umrumda değil.Ha bu arada yurt dışında geleceksiniz size 1 ay süre bura ile vedalaşın" ve telefonu suratıma kapattı.

Nasıl yani babam bu gerçeği biliyordu ve bize söylememişti.Ama Neden

Hızla menekşenin odasına çıkıp kapıyı kapadım ve yatağa doğru yürümeye başladım.

Yatağa oturup yastığı aldım ve burnuma getirip koklamaya başladım.Naftalin kokuyordu.Gitmişti kokusu o kadar zaman kalamazdıya zaten.

Yatağa uzandım ve olanları düşünmeye başlayıp uykuya daldım.

••••••••••••••••••••
SABAH

Sabah kolumun dürtülmesi ile uyandım.Tunç abim gülerek beni uyandırmaya çalışıyordu.Yatakta doğruldum kendime gelip Tunç Abime döndüm

"Ne oldu neden mutlusun yoksa Menekşe'den haber mi var"

"Evet okulunu bulmuş Rüzgar abim ikimizde oraya gideceğiz sende onun sınıfında olacakmışsın."

Tunç'un sözleri ile gözlerimi kocaman açtım ve hemen yataktan kalkıp Tunç Abime sarıldım.

Geri çekildim ve abimde dışarı çıktı çok mutlu olmuştum.

Toparlanıp hızlıca üzerimi giyindim ve aşağı indim.Ege'de oradaydı bana bakıyordu.

Yanıma geldi önümde dikilip bir yumruk daha attı abimler ayağa kalkacakları sıra ben durdurdum

Ege bana sırıtarak baktı ve

"İçimde kalmasın dedim sana olan sinirim geçmiş değil ama Menekşe'yi bulmanıza yardım edeceğim bir kardeşim öldü birine yardım edeyim"

Evet Ege'nin küçük bir kız kardeşi vardı ama 3 yıl önce kanserden dolayı vefat etti.Menekşe'yi bulmamıza da bundan dolayı yardım edecektir büyük ihtimalle.

Kahvaltımızı yaptıktan sonra arabaya bindik ve okula doğru yol aldık.

Akşam eve gelince babamın dediklerini abime anlatacaktım.

__________
İlk öncelikle Nbr ?

Karantina nasıl gidiyor ?

Sıkılıyonuz mu ?

Ben sıkılıyom

Bölüm hakkındaki düşünceleriniz neler ?

AbilerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin