0537....: Gülme lan şerefsiz.
0537....: Gülünce gamzen çıkıyor sonra oraya ekmek banasım geliyor.
0537....: Kucağında otururken gamzene ekmek banıp o ekmeğin tadını hayal ettim de, çok güzel..
0537....: Neden insanlardan kendini uzaklaştırıyorsun ki, sadece arkadaşlarınla hayata devam edemezsin.
0537....: O kadar bildirim geliyor hiç mi rahatsız olmuyorsun?
Akın: Sen kimsin bilader?
0537....: O kadar şey yazdım buna mı takıldın?
Akın: Boş yapma sadede gel.
Akın: Ayrıca hayal gücün bayağı genişmiş. Neden bilmiyorum ama kızmadım.
0537....: Birlikte gerçekleştirebiliriz.
Akın: Taşşak geçme, hadi işine.
0537....: Ben ciddiydim.
Akın: Bitti mi oyun¿
0537....: Kalbimi kırıyorsun...
Akın: Kimin şakası bu bilmiyorum ilgilenmiyorum da ama yeter.
0537....: Beni o arkadaşlarından mı sandın?
Akın: Çok iyi gay rolü yapıyorsun.
Akın: Baran sensin değil mi ulan, geçen ki şakanın dozunu arttırmaya devam ediyorsun hala?
0537....: Baran mı?
Ben Baran değilim.Akın: Bende Akın değilim.
0537....: Gerçekten beni Baran mı sanıyorsun?
Akın: Evet.
(Görüldü)Akın: Bu hattı hangi parayla aldın bilmem Baran ama siktim ebeni bu kaçıncı!
(Görüldü)Akın:Tabii foyanı ortaya çıkardım diye kaçacak delik arıyorsun.
(Görüldü)Akın: Görüldü atmak bir de, siktir git piç!
(Görüldü)0537....: Piç senin götüne girecek bir gün.
Ulan şurada seninle böyle mesajlaşan aklımı eşşekler tepsin.
Dudağına yapışıp kaçma fikri daha mantıklı geliyor şuan.Akın: Yapış.
Bende sana yapışayım.
(Görüldü)Akın: Ayrıca kim kimin götüne giriyor?
Fazla özgüvenlisin, belki ben girerim.
(Görüldü)Alp; karşısındaki adamın karşı masada, o dudaklarında ki alay tınısıyla gülümsemesini görse de mesajlardaki konuşmasını ciddiye almak istiyordu.
Dalga geçtiğini biliyordu fakat dalga geçmesi bile onun için harikaydı. Artık varlığını ona bildirmesi mutlu ediyordu. Varlığından bir haberdar olmadığında kendisini boşlukta hissediyordu ve bundan nefret ediyordu.
Gözlerini ondan çekerek başka yerlere bakmaya başladı. Daha yeni başlamıştı ve anlamasını istemiyordu. Artık hiç bir şeyi umursamayarak sadece ona kendisini bilmesini istiyordu. Belki eğlenceli, belki üzücü, belki mutlu sonla bitecekti konuşmaları ama umrunda değildi.
Sadece farkında olmasını istiyordu.
Zilin çalmasıyla birlikte elindeki bir yudumluk karton kahve bardağını eline alarak içerken insanların sınıflarına gitmesini bekledi. Tek sonradan gitmek onun için daha iyiydi.
Arkadaşla kitabı tekrardan yayınlamaya karar verdim ilk gay kitabım olmasını geçtim öyle ahım şahım bir kitap yazdığımı söylediğimi sanmıyorum o yüzden saçma yorumlar sayesinde kaldırmıştım. Az ya da çok şimdilik bilmiyorum ama değişiklikler yaparak tekrar sizlerle. Eskiler hatırlar kitabı bir aralar #gay 1.sıradaydı öyle işte yorumları silmeye üşeniyorum anlamsız çıkarsa şaşırmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
єкмєк вαиαяιм
ChickLit0537...: Gamzene Ekmek banarım. Akın: Kilo alırsın. #1-Gay sıralanma 23 Ocak 2021