Evde Müge Anlı ile Tatlı Sert izliyordum. Hafta içi sabah kanallarda güzel bir şey olmadığından Müge Anlı güzel sarıyordu. Zilin çalmasıyla birlikte kıçımı o güzel koltuktan kaldırdım. İlerlerken zilin üst üste çalmasıyla sinirle "Çatlama geldim!" diye bağırdım. Bu acale neydi anlamış değilim.
"Ama çatladım." diye kapıyı açtığım gibi üzerime gelen Akın ile "Höst , yavaş gel lan." diye alnına işaret parmağımla durdurdum. Yuh be aslanım çüş yavaş gel.
Tavırla bakmaya özen gösterdim. "Hala bana küs müsün lan?" diye alnını tutarken yüzümü buruşturdum. Müge Anlı ile Tatlı Sert izlemeye içeriye geçmeye haraketlendim. Müge Anlı önemliydi sonuçta ne ararsan var. "Sadece sinirliyim." diye olayları dinlemeye devam ettim.
Düşünüyormuş gibi mırıldanan yanımdaki küçük çocuğa yine de dikkatimi vermedim değildi. "Sana kakaolu kek yaparsam beni affeder misin?" diye diğer koltuğa geçmesiyle özlediğim koku burnuma sarmıştı iç çekmemi sağlamıştı.
Ona umursamaz gözüktüğümü düşünerek imada bulundum. "Yanında twerk olursa olur sanki." diye sesimi kıstım. Akın "Ne?" diyip anlamayarak kaşlarını çatarken "Diyorum ki yanında twerk de olsun." diye sesimi kısıp parmaklarımla oynattım. "Niye sessiz konuşuyorsun amına koyayım sesin götünü mi kaçtı?" diye hönkürmesi ile artık gerçekten asabımı bozmaya başlamıştı. Kolumun altındaki yastığı yüzüne fırlatarak koltuktan kalktım.
"Senin fantezine sıçayım bir siktir git amına koduğumun çocuğu!" diye odama doğru ilerledim. Bu çocukla konuşmak, trip atmak yaşamak imkansızdı. Anlasana oğlum işte nazlanıyoruz ilgilen diye askerlik arkadaşıymış gibi davranıyor.
"BEN NE YAPTIM LAN!" diye bağırarak peşime takıldı. Takılsın bir zahmet. Odaya girmesi ile gözlerimi yumarak sakin olmaya çalıştım. Sakin olmalıyım..
Sakin olmalıyım.
Bana yardım etmesini istemiştim. Bana karşı düşünceli davranmasını istiyordum hepsi bu.
"BİR BOK YAPTIĞIN YOK SİKTİR GİT EVİMDEN AKIN CİDDEN YA !" diye bende ona son ses bağırdım. Evet son sesimdi gerçekten boğazım acımıştı. Akın bana üzgünce bakıyordu, bir adım atıp karşıma geçti. Ellerimden tutmaya çalışınca ellerimi çektim. İnat ederek bu sefer bir elini yanağıma diğer elini boynuma götürdü.
Aptalım ben, şimdeden bu küçük haraketle mest olmuştum. Kokusuna ayrı bayılıyordum zaten.
"Bir öpücük verip bu sikik çocuğu mutlu eder misin yakışıklım benim" diye boynumda sürtünürken yaptığı harekete gülmememek için dudaklarımı bastırdım. Gerçekten çocuk derken seslenmek amaçlı demiyordum. Çok masum haraketleri var. Çocukça haraketleriyle aşırı sevimli oluyordu.
Boynumu küçük küçük öpücükler kondurup burnunu sürterken huylanmaya başlamıştım. Kafamı o yöne kapatırken Akın öpmeye devam etmesi ile dayanamayarak gülmeye başladım. Mızmızlandım.
"Akın yapma." diye omuzlarından iterken belimden tutarak kendine çekti. Gıdıklaması ile dayanamamıştım geriye gidip kaçmaya çalışırken bir anda yatağa düştüm.
"Akın yapma." diye güldüğüm için zar zor söylerken yatakta gıdıklamaya hala devam ediyordu. Akın bilerek "Ne , anlamadım?" diye sırıtıp gülüyordu. Gülmekten nefesim düzensizleşmişti.
"Akın cidden yapma bayılacağım artık." diye bağırmaya çalışırken bu biraz imkansızdı.
"Anlamıyorum!" diye bağırdı benim gibi. Sonra ellerini belimden çekip yanaklarıma sardı ve bir anda dudaklarıma kondu. Bu sert öpüşmeyle afallarken tadına bayıldığım dudakları reddetmek nimeti çöpe atmakla aynı kefeye girerdi resmen.
Ellerimi saçlarına götürürken oynamaya başladım öpüşüne karşılık verdiğim gibi daha da hızlı ilerleyerek kendini tamamen bana bastırdığında inledim.
Kendini yavaş haraketlerle sürtümeye başladı. Piç azdırmaya çalışıyordu, başarısızda değildi.
Daha fazla dayanamayarak o mükemmel dudaklardan ayrıldım. "Akın yapma , istemiyorum."
Akın istemiyorumu duyması ile tekrardan dudaklarıma uzanacakken geri çekildi ve gözlerime baktı.
"Beni mi istemiyorsun?"
Afalladım.
Ne?
Dediği ile şaşırırken ne diyeceğimi bilemedim. Onu istememek gibi bir kelime dünyada bile yok. Akın'ı istememek.
Akın üzerimden kalkıp "Özür dilerim." diye bir hışımla odadan çıkarken kapıyı sert örtmesi ile kendime geldim.
Hemen yataktan kalktım koşarak yanına gittim.Kapıya ilerleyen Akın'ı kolundan tutarken açtığı dış kapıyı kapattım.
"Nereye şerefsizin evladı?" diye ona anlamazsızca baktım. "Kendimi tutamadım." diye kapı kopulunu tutarak açmaya çalışınca elini tuttum.
"Saçmalamaktan başka bir şey yapmıyorsun şuan Akın!" diye sesim sert çıkarken Akın siktiri gülümsedi. Bildiğin komik bir şeymiş gibi sırıttı.
"Sen istemediğini söyledin ve bende siktir olup gidiyorum amına koyim ne var bunda!" diye atar yapmasıyla Le havle çektim içimden. Bu çocuğun bir gün ıqsuna baktırmak lazımdı. Yukarıda onun yaptığı belinden çekip kendime bastırdım.
Trip atan küçük Emrullah'a "Seni sike sike doğurturum." dedim sırıtarak.
Hemen kanına girdiği gibi benim gibi 32 diş sırıttı."O nasıl oluyor yakışıklı?" diye yanaklarımı avuçlayarak sevmeye başladı. Yüzündeki ifade bile azmama yol açıyordu şuan. Bu sevimliliğiyle bile gerçekten azmıştım. Akın beni bitiriyordu.
"Görmek ister misin?" dememle "İcraata geç." diye hızla atıldı. i Şak dudaklarına yapıştım, artık yeter daha.
Benden günah gitti.
ah geceler sensiz geceler
ŞİMDİ OKUDUĞUN
єкмєк вαиαяιм
ChickLit0537...: Gamzene Ekmek banarım. Akın: Kilo alırsın. #1-Gay sıralanma 23 Ocak 2021