~Kapitel 5 "Bad Girl"~

304 7 2
                                    

Kapitel 5
Dett kommer några ungdomars ord i kapitlet men kommer översätta det.

Slutet av föra kapitlet
-Kan vi prata med dig sen? Frågade Felix.
-Visst, svarade jag.
Vi åt klart och gick utt jag, Oscar, Anna och Felix.

Felix perspektiv

Vi gick utt.
-Ska ni berätta? frågade Sara.
Vi kollade på tjejen som földe med.
-Hon säger inget det är lungt sa Sara, hon läste min och Oscars tankar.
-Vad tycker Ogge om din "Bad Girl"?? Frågade jag.
Hon kollade på mig och funderade.
-Han sa inget om det svarade hon.
Vi ståg i pinsamt tystnad
-Shoo bror det var länge sen hörde vi en röst bakom oss. (Shoo betyder vad arabisk ord).
-Shoo vad händish sa Sara och kramade killen som var bakom oss svartsjuck blev jag vänta, blev jag svartsjuck jag kan inte har blivit.. Nej nej, inte min bästis syster. (händish betyder händer blandar arabisk)
Vi kollade frågande på dom.
-Här är Adam min bästavän ifrån min förra skola sa Sara glatt.
Vi presenterade oss.
-Du har inte ändrat, du är förtfarande "Bad Girl" sa Adam och log.
-Men jag ligger inte runt you see sa Sara bestämd.
Adam flinade.

*****************

Saras perspektiv

Efter skolan gick jag direkt till mopeden och låste upp den.
-Du ska inte hem du ska med oss till studion hörde jag en röst säga jag vände mig om där stog Oscar och Felix, jag kollade frågande på dom.
-Ogge sa det sa felix med flin.
-Okej, åk före mig för att vissa vägen ditt sa jag, dom nickade och körde iväg jag földe efter dom.

Ogges perspektiv

Jag fick åka till studion med bussen jag gick in i studion där såg Felix, Oscar, Omar och Sara jag tycker inte att Sara ska vara skolans "Bad Girl" asså ligger hon runt? Det kommer jag inte tillåta.
-Vi börjar direkt sa Daff snapt och vi sprang in till dans golvet Sara kollade på oss och verkar vara glad och stolt det, hon log mot mig och jag log tillbaka.

Efter studion

-Ska vi åka till Max den ligger inte långt här ifrån? Frågade Oscar
-Ja, jag är hungrig sa Omar glatt
-När var du ens mätt sa jag och alla började skratta.
Omar kollade surt på mig.
-Vi åker då, Sara vill du förja med frågade Felix glatt.
-Såklart hon ska sa jag efter som hon kollade på mig.
Sara sätte sig bakom mig och Omar bakom Oscar eftersom Felix Kör som en galning.

*******************

Saras perspektiv

Vi gick in i Max och bestälde matten alla hålde på med sina mobiler tills matten kom.
Vi åt utan att säga något Felix kollade på mig hella tiden det irreterar mig.
Jag bryde mig inte om dett.
Efter matten
Killarna hänlsade varandra innan dom gick så klart fick jag kram av alla.
Hemma
Jag skulle upp för trappan innan Ogge tog tag min hand.
-Asså jag vill inte att du är skolans "Bad Girl" sa han utan att möta min blick.
-Varför, frågade mig irreterad
-Jag vill inte att du ska ligga runt sa han och mötte min blick.
-Vem sa att jag ligger runt? Frågade jag argt.
Jag sprang upp för trappan. Han földe inte efter mig det är jag tacksam för jag byte om direkt och la mig tills jag sov.

-----------------------------------------------

En kapitel klockan är 01;49 och jag skriver novell haha men 👇kommentera👇 vad du tycker. Gott Nytt År på er!!!

Puss/Sara😘

Ogges systerWhere stories live. Discover now