~Kapitel 19 Oscar~

167 4 0
                                    

Kapitel 19

Felix perspektiv

Jag var på väg till skolan imorgon är det Ogges födelsedag och Jag vet inte om Sara kommer prata med mig jag borde inte ha kysst henne.

Tankarna snurade runt mig men avbröts av en hand på mina axel jag vände mig om och såg Oscar.

-Hej, och vad är det med dig frågade han orolig.
Ska jag berätta? Oscar är en person som inte säger andras hemligheter.

-Ok, igår innan du kom råkade jag kyssa Sara och efter det hörde jag inte en enda ljud av henne och jag är rädd att hon aldrig kommer prata med mig sa jag surt.

-Du råkade kyssa henna sa han ironiskt.

-Okej inte råkade retade jag till.

-Har du känslor mot henne.

-Ja, men hon är min bästa väns syster sa jag och kollade ner mot mina skor.

-Och, hon är inte hans riktiga men lyssa på mig och gör vad jag säger till dig.

Jag nickade och han började berätta.

Saras perspektiv

Jag sätt i klassen med Anna jag berättade alting som hände igår till henne.

-Har du känslor mot honom? Frågade hob.

-Jag vet inte riktigt när jag är nära honom känner jag varm i kropen och något börjar hoppa i min maggen hit och ditt.

-Du har starka kännslot mot honom sa hon och sjrattade.

-Haha va roligt sa jag ledsamt.

-Du är den sista personen trodde att skulle bli kär i någon sa hon och skrattade enu mer.

-Sluta,men kommer du imorgon? Ogge fyller år jag, Oscar och Felix har ficksat en stor fest till honom sa jsg glatt.

-Så klart jag kommer sa hon med en stor leende mot mig.
__________________________

Kort jag vet jag ska nästa bli mycket längre med hjärna kolla på min nya novell "Badboy Sandy".

Puss/Sara😘

Ogges systerDove le storie prendono vita. Scoprilo ora