~Kapitel 16 fångad~

199 4 0
                                    

Kapitel 16

Felix perspektiv

Jag vaknade upp av mig själv. Jag kolade på klockan det var 07:30 jag börjar om en halv timme vänta va en halv timme.

Jag sprang till mitt skrivbord dör la jag mina klädder jag skulle ha på mig idag.
Jag tog På mig en svart tröja med vita mönster och en svart häng bycksor. Jag gick ner och tog en macka och gick iväg mot min mopesd.

Saras perspektiv

Jag väntade i skolan på felix som skulle komma nu jag tog på mig en svart tait jeans och en vit/svart mag tröja som också tait för att vi ska kidnappa en persom vi ska ha på oss.

-Tja snygging hörde jag en röst bakom mig.
Jag vände mig om och såg Tayler (Tayler är killen som hat vidion)
-Hej svarade jag med en leende det bestämde sig.
-Har du bestämd dig frågade han med en flin.
-Ja, vi går hem till mig nu ingen är hemma sa jag och log feik leende.
-Tja, sara hörde jag röst säga jag kände igen rösten det tillhör felix.
-jag har inte tid Felix nu jag ska vara med Tayler sa jag och kollade på honom tills han förståg mig.

***********

Taylers perspektiv

Det käns som ett spel där för sa jag till polisen att följa efter oss i smygg.

Vi gick in i Saras hus det var fint och städat.
-Ska vi börja? Frågade jag
Hon skratade det förståg jag det är ett spel jag trak på sms och skikade till min bror som jobbar med polisen.
Någon tog mig bak ifrån.
Blötsligt öppnade dören och polisen kom in.

Saras perspektiv

Polis? Va hur visste dom? Dom tog mig, tayler och Felix till polis tationen och frågade massa frågor.
Mina svar var att han hadde en vidio som jag vill ha den.

-----------------------------------------------

Vad kommer hända?
👇Skriv i komentaren vad ni tror👇

Puss/Sara😘

Ogges systerWhere stories live. Discover now