~Kapitel 14 Oskuld?~

238 5 0
                                    

Kapitel 14

Saras perspektiv

Jag vaknade av min mobil som ringde det ståg "ANNA😍" jag svarade.

-hej sa jag glatt

-Hej jag kan inte prata mycket men du ficksar skol bar utan att bjuda mig sa hon med ledsam röst.

-Du är på semester uton land hur ska du komma annars? Frågade jag med ironiskt rös.

-Okeh men hejdå sa hon
-Hej då sa jag och la på.

Det är något konstigt men aja jag måste till stan och köpa något att ta på mig tänkte jag.

Jag tog på mig en sliten jeans short och en vit linne.
Jag gick ner och såg att jag är ensa hemma då kom jag ihåg att Ogge sa att han och Oscar ska handla saker för baren.

**************

Jag sätte mig i bussen på väg till stan bussen stanade och jag klev ut.

Jag gick in i alla affarer nästan föruton Lindex klockan är 15:30 baren börjar 18:00 vi måste vara där klocka 17:00 för att ficksa salen jag gick in och kollade tills jag hittade en kort rosa glitrig sjol som slutade exakt under ruppan och en rosa magtröja som också glotrar det passar perfekt.

****************

Jag tog på mig kläderna jag köte och en rosa hög klock skor som jag hadde köpt förre året.
Jag sminkade mig och gick ner för att få skjus av Ogge vi skulle ditt tillsamans.
-Entligen du är klar sa Ogge med en stor leende.
-Jaja vi pker nu på derekten sa jag gick mot hallen.

Felixs perspektiv

Jag, Oscar och Omar ficksade stolarna Ogge och Sara kom inte en har det hänt något? Tänkte jag
-Tja, killar förlåt för vi var sena hörde jag Ogges röst bakom oss.
-Det gör inget vi är klara om 15min börjar festen så Felix du och Sara får stå vid kassan sa Oscar.

Jag vände mig och och såg Sara hon var så vacker jätte vacker.
-Okej sa jag och började gå mott kassan jag villa bara Inte vissa att jag rodnade.
Där uten ståg redan folk på kön.
-Det kommer vara kul i kväl sa Sara som ståg vid mig och märkte inte ens henne.
Jag nickade.
-Ska vi börja ta in folk frågade jag.
Hon nickade och gav mig en leende.
-Här är kön ropade hon åt folk.
Alla sprang för att stå först.

Vi ståg typ i en halv timme det är typ 10 personer som stog på kön alla andra är inne och festar det hör musiken.

Saras perspektiv

Jag och Felix gick till dom andra jag märkte en tjej sitta vid Ogge och pratade när jag gick närmare märkte jag vem tjej var det var Anna.
-När kom du? Frågade jag och kramade om henne.
-Idag klockan 8 var jag hemma.
Jag kollade runt jag gick för att hämta en dricka i köket hörde jag en vidio spelas in jag gick in och såg att en kille hadde en mobil jag märkte vad vidion innehåller den innehåller bråket som jag var med i.
Om jag får vidion kommer jag bevissa att jag inte ståg henne bara för ingen ting tänkte jag.
-Skika vidion till mig sa jag ocj kollade på killen
-Det kostar sa han vad då kostar?
-Kosstar det pengar frågade jag han skakade på huvudet och sa:
-Nej, din oskuld sa han med en elakt flin.
-----------------------------------------------

Vad kommer Sara svara? Vad tror ni? Skriv i komentaren.

Puss/Sara😘

Ogges systerWhere stories live. Discover now