Author'S Note

242 12 5
                                    

Hey semua!!! Maaf dah lama tak update!!! Sibuk dengan rumah, he he he. Kena jaga adik, tolong mama, dan banyak lagi! Dan sekarang, kelas online pun dah berjalan semula. Entah sampai bila, jadi Author akan Slow Update lah.

Oke, alasan sebenar Author buat "Author'S Note" nih, sebab Author nak tunjukkan macam mana penampilan terbaru Anaya!! Dengan menggunakan App terbaru dari Lunime, Gacha Club!!! Tepuk tangan semua!!

Sfx: krik krik.... Krik krik.....

Au: *pundung Kat sudut ruangan* tak de yang dengar aku.... Hiks....

BIP! Please Stand By........

Au: ekhem! Oke, lupakan yang tadi. Jadi, Author akan tunjukkan macam mana rupa penampilan Anaya yang terbaru! Juga Orang Berjubah Misterius tuh!! Ini dia!!!

 Jadi, Author akan tunjukkan macam mana rupa penampilan Anaya yang terbaru! Juga Orang Berjubah Misterius tuh!! Ini dia!!!

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.


Au: hah, amacam? Comel tak? Mesti lah kena comel, adik siape dulu? BoBoiBoy lah! Kan kan? *Sikut BoBoiBoy*

BoBoiBoy: yelah, kali ini aku setuju. Tapi, apa yang ada Kat tangan Orang Berjubah tuh?

Au: hm? Yang bersinar-sinar tuh?

BoBoiBoy: *angguk kepala*

Au: entah, aku sengaja letak je he he

BoBoiBoy: *sweatdrop*

Au: tak lah, aku gurau je. Hah, yang tuh, ialah Kristal Kuasa yang selama ini Bora Ra cari-cari.

BoBoiBoy: *pikir* tapi......

Au: tapi? Apa lagi?

BoBoiBoy: bukan ke warna Kristal Kuasa tuh sepatutnya nya biru dan Ade ungu sikit ke? Macam yang Bora Ra tengok tuh?

Au: fufufu, kau salah Nak BoBoiBoy, sebenarnya, warna yang Bora Ra tengok tuh hanya lah warna yang muncul disebabkan oleh kuasa kristal tuh dah diaktifkan.

BoBoiBoy: jadi, ape warna dari kristal tuh?

Au: fufufu kalau nak tau....





























































Au: kena tunggu chapter berikut!! He he!

So, guys, Author akan lambat sikit update sebab Ade banyak perkara yang berlaku. Tapi, Author akan tetap berusaha sekeras mungkin untuk citer nih. Jadi, jangan sampai menyerah dengan Author tau, sebab Author tak kan menyerah dengan citer nih!!

Selain daripada itu, disebabkan oleh Covid-19 nih, Author yakin banyak yang tak boleh keluar rumah atau buat kerja. Dan mungkin, ada beberapa readers Kat luar sana yang kena kehilangan kerabat keluarga sebab kan virus nih.

Author nak cakap je, jangan berkecil hati! Banyaklah berdoa kepada Tuhan dan jaga selalu kesihatan tubuh Korang semua! Jangan patah semangat dan terus berjuang! Yakinlah kalau musibah ini akan segera selesai! Jadi, tetaplah semangat dan jangan pantang menyerah!!! Author ada bersama Korang!!

Okey, sampai sini sahaja pesan Author nih ye? Jaga diri selalu! Jangan lupa like dan comment Kat citer Author nih!

AUTHOR SESE ROGER AND OUT!

MY SWEET BROTHER (HIATUS)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang