"Tarihleri alayım" 15.07.2020💜
Hangi takımlısınız?
İnstagram uygulamasında geçecektir.
Kurgunun yazımı zayıf ve güçsüzdür. Sadece eğlence amaçlı yazılmıştır. Ciddiye alarak okumayınız.
⬛⬜
@yagiz.krtlmş : Yer (09.48)
@asya.ozdmr : Anlamadım? (09.53)
@yagiz.krtlmş : Ya cidden kusura bakma (10.50)
@yagiz.krtlmş : Arkadaşımda hesabım var
@yagiz.krtlmş : Bir sürü kişiye aynısını yazmış aptal
@asya.ozdmr : Anlıyorum, önemli değil.
Yazdıktan sonra elinde ki telefonu bıraktı ve şaşkınlıktan ağızları açık kalmış arkadaşlarına geri döndü.
"11'lerin popüler çocuğu olan Yağızla iki kelime de olsa bir şeyler konuştun, oha oha oha." Özden'in tepkisine gülerken önümde ki cipsten bir tane daha aldım.
Bizim evde oturmuş dedikodu yaparken 11. Sınıfların gözdesinden mesaj gelmesiyle ufak çaplı bir şok yaşamıştık.
"Mesaj geldi gelmesine ama sonradan görüldü bile olmadı onu ne yapacağız?" acı gerçekler Cansu'dan gelmişti.
"Bence bahaneydi. Mesaj atmak için böyle dedi." insanın pek de inanası gelmiyordu şahsen.
"Yağız mesaj atmak isterse atabilecek bir özgüvende Özden. Bence dediği gibi arkadaşının şakası." hiç gelin güvey olmaya gerek yoktu.
Biz onların değimiyle çömezdik. Kendi yaşıtları varken bana mesaj atması mantıksızdı.
"Hıh çok saçma."
"Hem Asya'yı takip bile etmiyor polyanna. Boş boşuna heveslenmiyelim." Cansu mantıklı bir şekilde olayı açıklarken ikimize de susmak düşmüştü.
Hep o ve grubu dikkat çekerdi zaten okulda. Biz 9. Sınıfların gözdesiydi. Çok yakışıklı olmasa da sempatikti.
"Onu bunu bırakın da hadi birilerini işletelim." diyerek eline telefonunu aldı Cansu.
Yan yana olunca en büyük zevkimizdi zaten.
"Kızmazsanız Yağız'ı işletelim?"
Numarasını öğrenci işlerinde gördüğü gibi telefonuna kaydeden Özden Çelik'e çok büyük saygılar buradan.
"Sesimizi tanımasın?"
"Bizim sesimizi hiç duymadı ki Asya." doğru.
Duymasına da ihtimal vermiyordum zaten.
Numarayı tuşlayıp hoparlörlere aldı Cansu. Şimdiden heyecanlanmıştım.
İlk başta reddedilirken tekrardan aradık.
Özel numaraları açmıyor muydu acaba?
Tekrar reddi yiyince inadım kabarmıştı. Açana kadar arayacaktım.
Telefonu elime alıp tekrardan aradım. Yine ve yine red yemiştik.
"Niye açmıyor ya?"
"İşi olmasın kanka?" omzumu silkip tekrardan aradım.
Telefon açıldığında arkadan çok fazla ses geliyordu. Neredeydi bu çocuk?
"Selam yakışıklı?" bu egzotik ses cidden benden mi çıkmıştı?
"Beşiktaş maçının ortasında aramaya nasıl cüret ettin merak ettim."
Yağız'ı bilen herkes onun Beşiktaş aşkını da bilirdi. Resmen tutkunuydu onun.
"İnsan gizli aşığına böyle mi davranır Yağız, hiç yakıştıramadım." arkadan birkaç küfür duyduğumda bizim kızlarla bakışlarımız buluştu.
"Gizli olması için özelden araman gerekmiyor mu? Numaran görünüyor da.. " gözlerim yuvadan çıkarken aceleyle suratına kapattım.
"Kızım özele almadan mı aradın? Ah Asya, ah!"
Cansu'nun numara şimdi Yağız'ın elinde miydi yani?
Eyvah, eyvah!
Helllllllooooooo!!!!!
Kendimi yepyeni bir textingin içine atmış bulunmaktayım sksmkxkc
İnstagram: meyushikayeleri
Twitter: meyushikayeleri
Bütün kitaplarımda olduğu gibi erkek karakterimiz 'Beşiktaşlı' kız karakterimiz de 'Fenerbahçeli' olacaktır. Diğer takımlı çiçeklerim küsmeyin plsss💜
Geçen gün bana yukarıda okuduğunuz mesajın aynısı gelince onu kurguya dökmeye karar verdim.. Lise zamanlarımda ben 9. Sınıftayken büyük abilerimize olan hayranlığımı da işe kattığımda ortaya bu kurguyu çıktı.. Sizce olmuş mu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Serendipity (Texting)✅
Teen Fiction(Tamamlandı) *Reklamları siliyorum* @yagiz.krtlmş : Yer @asya.ozdmr : Anlamadım? Yanlışlıkla gelen bir mesaj ve sonrasında olan özel(!) aramayla başlayan bir hikaye.. ⬜⬛ Cover by; _moonnlightt_ Ağır (Beşiktaş & Fenerbahçe) aşkı göreceksiniz.. Hazır...