🔮2

47.4K 2.5K 2.2K
                                    

"Bir daha tövbe. Asla kimseyi işletmeyeceğim." diyerek yeni hattını taktı Cansu.

Okuldan önce hemen telefoncuya gidip hat almıştık. En azından artık içimiz rahattı.

Karşıdan Yağız ve arkadaşları gelirken yüzümü başka tarafa çevirdim.

Maalesef bir bakışımla her şeyi belli eden bir insandım.

"Yalnız o zeki kızı bulmalıyız kanka. Bir insan nasıl olur da işleteceği çocuğu normalden arar." Ozan'ın dediği şeyle hepsi kahkaha atarken benim yüzüm kızarmaya başlamıştı.

Hayır yani çok mu komik?

Onlar önümüzden geçip kendi katlarına giderlerken bizde sınıfımıza geçtik.

Özden sınıfa girer girmez kahkaha atarken ben ofladım.

Diline düşmüştüm ya kurtulabilene aşk olsun.

Telefonum titrerken gelen mesajla ağzım açık kaldı.

@yagiz.krtlmş : Günaydın çömez.

Suratım kasılıp sıkkın bir nefes verirken göz devirdim.

@asya.ozdmr : ?

Günaydın dememi hak etmiyordu bu çocuk.

@yagiz.krtlmş : Günaydın?????

Kafası mı güzel bunun?

@asya.ozdmr : Günaydın.

@yagiz.krtlmş : Ağzına sıçayım Çağhan!

@asya.ozdmr : Anlamadım?

@yagiz.krtlmş : Abooo Yağız

@yagiz.krtlmş : Eğlenicem diye çanaktan olacağım

@yagiz.krtlmş : Çağhan hesabımdan çık!

Yine mi yanlışlıkla mesaj atılmıştı. Of ama!

@yagiz.krtlmş : Kusura bakma

@yagiz.krtlmş : Tek eğlencesi benim hesabımdan çömezlerle konuşmak.

@yagiz.krtlmş : Cidden kusura bakma.

(Görüldü)

Hay çömezine de sana da.

Telefonu gürültülü bir şekilde sıranın altına koyup bizimkilere döndüm.

"Ay salak bu çocuk." Aslında aralarında ki en komiği Çağhandı ama dünden beri beni sinir etmişti.

"Gençler hadi hoca yoklama için sizi bekliyor."

İlk ders bedendi ve dışarıya onca kişi dizilmekten nefret ediyordum. Hem bütün 11'lerin camı ön bahçeye bakıyordu.

Yoklama biterken bizde kantine geçmiştik.

"Esra abla bize üç tane pizza tost 3 tane de çay verebilir misin?" diyerek bağırdım.

"Esra abla çaylar 7 olsun." arkadan Yağız'ın sesi gelirken onlara döndüm.

Bunların dışarıda ne işi vardı?

"Sizin burada ne işiniz var Ozan?" sağ ol Esra abla aklımızda olan soruyu sorduğun için.

"Umut hoca dersten attı abla. İyi de oldu." bizim çapraz masaya oturdular.

"Abla ya televizyonu açabilir miyiz?" diyerek Esra abla cevap vermeden kumandayı eline aldı Mert Batur.

"Hadi olum dünkü maçın yorumları kaçacak."

Bunlar şaka mıydı cidden?

"Şu Galatasaray ne rezil takım ya. Cidden abi sabah sabah sinirlerim bozuldu?" tostumu yerken duyduğum şeyle iki kere öksürüp o tarafa döndüm. "Fenerbahçe de öyle gerçi. Kimse bize rakip değil."

Ne?

Benim takımıma rezalet demek ha? Görürsün sen Yağız efendi!

"Rezalet bir Galatasaray, rezalet bir Fenerbahçe'nin olduğu yerde Beşiktaş rahat rahat şampiyon olamıyorsa Beşiktaş'ta o kadar iyi bir takım değilmiş demek ki." Özden ve Cansu gülmeye başlarlarken arka taraf sus pus olmuş bana bakıyorlardı.

Oh olsun onlara.

Hellllllo!!!!

Gider ayak Asya bir laf soktu ve savaşı biraz başlattı ama olsun dkcölcödlcl

Serendipity (Texting)✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin