"Şimdi siz Yağız'la Starbucksa gideceksiniz?"
"Evet Özden evet."
Kaç kere tekrar etmiştim ama bir türlü inanmak istemiyorlardı.
Karşıdan onlar gelirken bakışlarımı düz tuttum.
"Nefesler hızlandı sanki?" Cansu'ya hıhı yapıp önüme döndüm.
"Yemin et, Allah belamı versin de Yağız." Çağhan'ın dediği şeyle dişlerimi sıkıp ona baktım.
Al işte diline düşmüştüm.
"Yemin ederim, Allah belamı versin." ona Mert Batur'da katılırken ikisi de gülüşmeye başladılar.
Hah harika.
Salak Yağız.
Her şeyini arkadaşlarına göstermese şuan böyle bir şey yaşamayacaktım.
Yağız'a sert bir omuz atıp yanından geçtim. Gerçi ondan çok benim canım acımıştı ama olsun. Öylece yanından geçemezdim.
Kantine geçip oturduk.
Bizimkiler kıs kıs gülüyordu.
"Ama hayır yani senin suçun kanka. Sen onların tanımıyor musun doğru düzgün şeyler yazsana."
Beyefendiler dalga geçecek diye istediğimi de söyleyemiyordum.
Önüme birden caramio bırakılınca kaşlarım otomatik olarak çatıldı.
Çağhan ve Mert Batur sevimlice gülümserlerken biz şokla onlara bakıyorduk.
Bizim masadalar?
"Özür dileriz ya. Eğlenelim diye dedik ama seni kızdırdık sanırım." gülmeye başladığımda Çağhan da gülüp masaya oturdu. Hala konuşmamıştı ve konuştuğunda beni delirteceğine eminim.
"Kız..." diyerek koluma vurdu. "Yemin ederim Allah belamı versin seni kızdırmak istemedim. Seni pek bir sevdim çünkü." tekrardan koluma vurup benim için aldıkları çikolatayı açıp ısırdı.
Gülsem mi ağlasam mı bilemedim. Bu çocuk ayarsızdı.
Mert Batur onu ensesinden tutup kaldırdı ve baş selamı verip kantinden sürükleyerek çıkarmaya çalıştı.
"Çömez çikolatayı yedim ama kusura bakma. Amaan Yağız elini cebine atsın da sana tekrar alsın."
Onlar kantinden çıkar çıkmaz bizimkiler kahkaha tufanı koparmaya başladı.
Az önce olanı anlamış mıydık?
"Kanka bunlar çok kafa insanlar ya. Şu 2 dakikada aşırı eğlendim."
"Aynen ya. Bende çok eğlendim birde çikolatayı yedi üzerine dediğin şeyi yine cümlenin içinde geçirdi."
Özden ve Cansu onlar hakkında yorumlar yaparlarken ben telefonumu elime aldım.
Şok olmuştum.
@yagiz.krtlmş : Çağhan yine yapmış yapacağını
@yagiz.krtlmş : Biz onu böyle kabul ettik
@asya.ozdmr : Güleyim mi ağlayım mı bilemedim
@yagiz.krtlmş : Klasik Çağhan etkileri..
@asya.ozdmr : Birkaç dakikadır öyle şok içinde kaldım da
@yagiz.krtlmş : Salak çocuk ya
@yagiz.krtlmş : Özür dileme merasimi için aldığımız çikolatayı da yemiş camış
@asya.ozdmr : Afiyet olsun dldöödlsls
@yagiz.krtlmş : Kusura bakmadın değil mi?
@asya.ozdmr : Yok be aşırı eğlendim ndldlldlxlx
@asya.ozdmr : Bizimkiler zaten ortalığı yıktı geçti kahkhadan
@yagiz.krtlmş : Bir işe yaramış en azından
@asya.ozdmr : Ama sol omzumu hissetmiyorum
@yagiz.krtlmş : Sana da mı vurdu?
@asya.ozdmr : Evet 2 kez...
@yagiz.krtlmş : Uyarmıştım ama camış işte
Yanımıza Asrın ve arkadaşları gelirken telefonu bırakıp kantinden kahve aldım hepsine. Şimdi bir tanesine alıp diğerlerine almamak olmazdı.
"Ooo Asya başkan teşekkür ederiz." sağ koluma da Selim vururken isyan bayramlarımı çekmeye hazırdım artık.
Sağdan soldan geçiriyorlardı bana.
Omzuma dokunulan elle başım oraya geçerken Yağız'ın sırıtan yüzü gözlerimin önündeydi.
Ee lisede miydik dizi mi çeviriyorduk?
"Daha demin ki caramion yenince yenisini alayım dedim." diyerek bir tane masaya bıraktı ve göz kırpıp gitti.
Bu kadar aksiyon bana yetmişti. Çoktu bile.
Helllllloooo!!!
Evet bu Yağız biraz(!) kıskanıyor gibi.. Lise böyle bir yer mi diye soranlar olur gibi hissediyorum... Her lise böyle değil ama böyle olan lise de var. Bizim lisede gördüğüm şeyler böyleydi çünkü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Serendipity (Texting)✅
Novela Juvenil(Tamamlandı) *Reklamları siliyorum* @yagiz.krtlmş : Yer @asya.ozdmr : Anlamadım? Yanlışlıkla gelen bir mesaj ve sonrasında olan özel(!) aramayla başlayan bir hikaye.. ⬜⬛ Cover by; _moonnlightt_ Ağır (Beşiktaş & Fenerbahçe) aşkı göreceksiniz.. Hazır...