"Hayır Yağız olmaz. Sonra hocalar bana kızar."
İçimden derin bir nefes alıp hiç sinirlenmemiş gibi gülümsedim. Karşımdakini sinir edersem bu sefer olan minik şansım da yok olurdu.
Herkes dersteyken bir bahaneyle çıkıp bugünkü nöbetçiyi kafalamaya çalışıyordum ama çocuk nuh diyordu peygamber demiyordu.
"Hadi lan bu sınıfa ben gireyim içeride manit var bu bahaneyle onu görürüm."
"İyi gir ama hocalar sorgularsa benden değil."
Kapıyı tıklatıp içeriye girdiğimde gözüm direk cam kenarına kaydı. Benim manit pür dikkat ders dinliyordu.
"Dersinizi böldüğüm için özür dilerim hocam, defter?" hoca defteri doldururken sesimi duyan Asya direkt bana baktı.
"Bekle bakalım."
O bana gülümserken ben sırıtıyordum. Böyle küçük serserilikler hoşuma gidiyordu.
"Çocuğum alsana defteri." hocanın bağırmasıyla defteri alıp başımı eğerek arkamı döndüm.
Şöyle 10 saniye görmek bile keyfimi yerine getirmişti.
Son kez Asya'ya bakıp gülümsedim.
"Senin nöbetçi kartın nerde? Hem ben nöbetçiyi başka biri olarak görmüştüm?"
Çömezler 'sıçtın' bakışları atarken boğazımı temizledim. At yalanı Yağız, hadi oğlum.
"Şimdi şöyle ki hocam..." beklentiyle bana bakaryordu herkes. "Nöbetçi arkadaşın biraz midesi bulanmış benden rica etti."
Evet gayet makuldu. Beni tanıyan bir hoca olsa sululuk yapar kurtulurdum ama bu hocayı yeni görüyordum.
"Sen niye sınıfında değildin?"
Bir maniti göreyim dedim FBI tarafından sorguya çekiliyorum sanki anasını satayım.
"Umut hoca dosyasını almam için gönderdi beni."
Ölümüne atıyorum Allah affetsin.
"Tamam çık."
Gerginlik dolu anlar biterken çaktırmadan Asya'ya göz kırpıp sınıftan çıktım.
Nöbetçiye sınıf defterini verip bahçeye doğru ilerledim. Zaten bizimkiler zil çalınca çantamı getirirlerdi.
Telefonumu açıp direk manitin mesaj kutusuna girdim.
@yagiz.krtlmş : Nasıldım ama?
@asya.ozdmr : Hocaya r yapana kadar baya iyiydin
@asya.ozdmr : Ama sonra nasıl ecel terleri döktün LDMFMLDŞSŞZŞS
@yagiz.krtlmş : Alenen dalga geçiyorsun:(((
@asya.ozdmr : Çok komikti halin ne yapayım yani
@yagiz.krtlmş : Bir dakika...
@yagiz.krtlmş : Manitiz ama numaran yok nasıl iş lan bu skkfpfpsğspd
@asya.ozdmr : Harbi he
@yagiz.krtlmş : yHa beN artıq insTagRAma gİrmEYeceĞim dE rAhatSIZ olmAzsAn nUMarıNI aLAbiliR miYİM qüZel gIZ?
@asya.ozdmr : Allah tependen batırmasın Yağız?
@asya.ozdmr : Tc mi bile veririm yeter ki böyle yazma
@yagiz.krtlmş : Hemcinslerim numara almak için aynen böyle şeyler yazıyorlar bende kullanayım dedim işe yaradı LDMFLŞSŞDşŞS
@asya.ozdmr : Ya ya çok işe yaradı
@asya.ozdmr : 0553....... aL yaqUŞUklu
@yagiz.krtlmş : Harika bir ikiliyiz biz ya
yazıyor...
@yagiz.krtlmş : Konuşamam yalnızca WhatsApp
@asya.ozdmr : Yine telefonu Çağhan'a mı kaptırdın?
@yagiz.krtlmş : Kaptırmasına gerek yok ki şifresi bende var maniti
@yagiz.krtlmş : Çağhan defol şu hesaptan!!!!
@asya.ozdmr : WhatsApp'a gelemez artık ordan rahat rahat konuşuruz
@yagiz.krtlmş : HAYVANAT BAHÇELERİ BEN OLMASAM SİZ BİRBİRİNİZİ TANIYOR MU OLACAKTINIZ?
@asya.ozdmr : Haklısın üstad
@yagiz.krtlmş : Ha şöyle Yağız'ın maniti
@yagiz.krtlmş : Hadi ben çıkıyorum siz cilveleşmeye devam edin
@asya.ozdmr : Yağız'ı alana Çağhan bedava kampanyası bana patladı herhalde
@yagiz.krtlmş : Gülü seven deve dikenli mal Çağhan'a katlanır
Helllooo!!!!!
Bunların manit hali çok tatlı ya kslwlslslsksla
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Serendipity (Texting)✅
Teen Fiction(Tamamlandı) *Reklamları siliyorum* @yagiz.krtlmş : Yer @asya.ozdmr : Anlamadım? Yanlışlıkla gelen bir mesaj ve sonrasında olan özel(!) aramayla başlayan bir hikaye.. ⬜⬛ Cover by; _moonnlightt_ Ağır (Beşiktaş & Fenerbahçe) aşkı göreceksiniz.. Hazır...