🔮25

31.8K 1.7K 262
                                    

Karşı masada gördüğüm sırıtmalar sinirimi bozarken yüzümü başka tarafa çevirdim.

1 haftadır kıs kıs gülmüyorlar mıydı deliriyordum! Yani alt tarafı düşmüştüm.

Telefonum titrerken elime aldım.

@yagiz.krtlmş : Hala kızgın mısın

@asya.ozdmr : Hala gülüyor musun

@yagiz.krtlmş : Evet dmxölxld

@yagiz.krtlmş : Kabul et komikti

@yagiz.krtlmş : Dediğin şeyde yalan yok bozulmuştum ki sonrası KRLDLFLLF

(Görüldü)

@yagiz.krtlmş : Hadi ama cidden görüldü mü?

(Görüldü)

@yagiz.krtlmş : Asyaaaağ

(Görüldü)

@yagiz.krtlmş : Ses kaydediyor...

@yagiz.krtlmş : Bro bu öküzlere küs ama bana küsme. Ah ne vuruyorsunuz itler. Şerefsiz Mert Batur, salak Ozan, hayvanat bahçesi Yağız..

Sesi dinlediğimde gülme krizine girmiştim. Hadi ama, Çağhan ses atardı da eğlenmez miydim ki?

"Kanka yani gitmeyip otursaydın bunların hiçbirini yaşamayacaktın."

Cansu konuşup bir yandan da gülerken ayağına bir tane geçirdim.

"Asya."

"Efendim Asrın?"

"Gelin de top oynayalım."

Ayağa kalkıp onların yanına geçtim. Biraz topa vurmak belki sinirimi yatıştırırdı.

Elime geçen topu havaya atıp Asrın'a gönderdim.

Selim, Özden derken top tekrardan bana geldi. İçimden topu hala kıs kıs gülen Yağız'a atmak geçse de o sesi kavalayıp oyuna geri döndüm.

***

Yağız ilk başta ne kadar eğlensede karşısında gördüğü manzarayla sinirleri bozulmuştu.

Asya hanımefendi hazretleri o salak bebeye oynuyordu.

"Bizimki yine kuruluyor." dedi Ozan ve karşısındakilere baktı.

"Oturduğu yerden çatır çatır çatlıyor çocuk. Oy yazık oğluşumuza." Çağhan yüzünde sinir bozucu gülümsemesini takınmış Yağız'a dalaşıyordu.

Bu durumda hepsi çok eğleniyordu.

Yağız ayağa kalkarak hırkasını düzeltti. Sahalara dönmesi gerekiyordu artık.

"Nereye lan?"

"Oyuna. Biraz da biz oynayalım." diyerek onlara doğru yürümeye başladı.

Hadi bakalım Asya'dan yeterince uzak durmuştu.

"Selam gençler." gelen topu yakalayıp bir tane vurdu.

"Ne işin var oyunda?" yanında kendisine sinirlice bakan Asya'yla gülümseyip oyunu gösterdi.

"Çok güzel oynuyordunuz canım çekti."

"Benim yanımdan gitsene."

"Yoo senin yanın benim yanımmış gibi hissediyorum." diye fısıldadı Yağız ve Asya'nın burnuna yandan vurdu. "Bu yaşıma kadar hislerimde yanılmadım hiç."

"Gören de olgunluğunu kazanmış 30 yaşında bir beyefendi olduğunu sanar Yağız. Alt tarafı 17 yaşındasın." derken ona bakmış ve bakmayı da sürdürmüştü.

Öyle birbirlerine bakarlarken Yağız gelen topu gördüğü gibi Asya'nın yüzünün önüne getirdi elini.

Kızlar düşmüş, erkekler de bu durumu azıcık kıskanmışlardı.

Top Yağız'ın eline çarparken Asya'ya da ukala bir bakış atmayı unutmamıştı.

"Bir daha ki sefere yakışıklı yüzüme değil de oyuna odaklan civciv sporlu."

HELLLLO!!!

Resmen 1 haftadır yoktum ve Serendipity için rekor dlldlxlxlxl çok özledim sizi ben ya💜🔮


Serendipity (Texting)✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin