🚦

52 4 0
                                    


Zaman sizcede çok garip bir kavram değil mi? Saatler bazen hiç geçmiyor. Bazen ise çok hızlı akıyor. Neden? Ben sadece onu izlerken zaman dursun istiyorum. Onu daha çok izlemek istiyorum. Göz göze deliğimiz zaman. Zaman dursa. Bakıştığımız iki saniye dursa keşke.

Onu ilk burda gördüm.

Bu ışıkların altında.
Elimdeki dosyalarla yağmurlu havadan kaçıyordum. O ise hiç bir şeyi umursamadan kafasını yukarı kaldırıp yağmurun onu ıslatmasına izin vermişti. Oysaki elinde bir şemsiye bile vardı. O gün ona saatlerce dalıp gitmiştim. Elindeki dosyalar ıslanmıştı. Bu yüzden patronumdan bir sürü azar yemiştim.

Ondan sonraki her gün onu beklemiştim.
Acaba tekrar gelir mi diye? Geldi. Oradaydı trafik ışıklarının altında. O kadar güzel geliyordu ki gözüme. Onu izlerken kaybolduğumu hissediyorum.
Gülümsüyordu. Etrafta gülücek hiçbir şey olmamasına rağmen o insanları gülerek izliyordu.

Annesinin elini tutmuş gülerek yanında duran  küçük kıza çikolata verdi. Sonra sacını okşadı. Işık yeşile döndüğü zaman karşıya geçmek için ilerledim. Tam yanımdan geçti ve kokusunu burnuma dolması ile kendimden geçiyordum. Karşıya geçtiğim gibi arkama döndüm ve ona gülerek izledim. Sonra ise koşarak şirkete gittim.

lights🚦/ Taehyung {texting} Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin