🚦

22 4 0
                                    


Evin içinde koşturup mutluluktan bağırıp duruyordum. Çok mutluydum. Eve geldiğimden beri bütün gün heyecandan kalbim gümbür gümbür atıyordu. Çok ama çok mutluydum. uzun süredir bu kadar iyi hissediyorum!

Pazar! Pazar günü izinliyim! Evet pazar günü eğer bir sıkıntı olmazsa onunla buluşacağım evet kesin. Kesin buluşacağım!

Elimdeki telefon çalmaya başlayınca irkilmiştim. Telefona baktığım zaman bütün morelim yerlere düşmüştü resmen. Annem arıyordu. Biraz bekledim kapatması için ama kapandığı gibi tekrar aramıştı ve ben eminim ki ben acana kadar o arayacak. Oflayarak telefonu açtım ve dedikleri için kendimi hazırladım.

"Efendim annecim!"

"Ah kızım telefonunu niye açmıyorsun!"

Aa neden açmıyorum acaba!?

"Aaa şey duymamışım anne ya."

Yalancı He Ran online 

"Ah neyse! Söyle bakam buldun mu damat!?"

Off başlıyoruz yine!

"Ne damatı anne ya!? Başlama yine ya!"

"Of kızım ya! Evlen artık ya! Bune böyle kaldın bu yaşta dul!"

Ne taktı beni evlendirmeye ya! Bıktım! Benden kurtulmak istiyor desem zaten yüzümü gördüğü yok ki! Off!

"Anne lütfen ya! Yapma böyle! Her hafta arayıp soruyorsun ben sana bir haftanın hangi arasınında bir damat bulayım!? Saçmalama anne ya! İşe gidiyorum ben hem uğraşma benle yorgunum!"

"Of kızım be ben ölecem yakında sen yinede dul kalacan."

He anne he!

"Offf!"

Bunaldım ya!

"Ay tamam oflama! Kapatıyorum!"

Of be sorunlu kadın! Ne evlilikmiş ya! Taktı kafaya! Evlende evlen! Sinirle telefonu koltuğa fırlatıp yüzümü sıvazladım. Telefonum titremeye başlayınca sinirle elime aldım fakat gördüğüm isimle anında bütün sinirim uçup gitmişti! Yüzümde bit tebessüm oluşmuştu. Sesime biraz çeki düzen verip telefonu açtım.

"Efendim?"

"Aa Nasılsın He Ran?"

"Ah, aa şey iyi iyi. Sen?"

"Ah, bende iyi işte. Şey ee ben sana ne zaman buluşuruz diye soracaktım. Yani şey belki biraz hızlı gidiyorumdur ama-"

"Ah, hayır. Pazar günü buluşabiliriz sorun yok."

"Harika. Şey o zaman Pazar görüşürüz."

"Görüşürüz..."

Telefon kapandığı gibi. Telefona sarılıp yerimde tepinmeye başladım. Biz pazar günü buluşuyoruz. Yani! İki gün sonra! İki gün sonra buluşuyoruz! Yaşasın!

Bi dakika!

Ben ne giycem!

Hayır biz ne yapacağız ki!

Bunları hiç konuşmadık, nerde, saat kaçta falan. Ah, lanet aklım! Neyse ben bir ara sorarım. Yapacak bir şey yok. Şimdi mutluluk dansıma devam edebilirim.

lights🚦/ Taehyung {texting} Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin