On se vrátil?

779 16 2
                                    

Bylo brzo ráno, když Mery už zase probudil ten otravný zvuk budíku. Rozespalá Mery se podívala na hodiny a zjistila, že je teprve 6 hodin. Z toho zjištění se cítila unavená ještě víc, než byla po probuzení. Ale i tak vstala, nasnídala se, upravila a vyrazila směr urgent. Tam na ni čekal její přítel Michal, který byl uprostřed 24h směny.
Zamířila na sesternu, kde se převlékla a šla se připravit na příjem a dělat rozpis služeb na další měsíc. Do práce byla zabraná tolik, že nevnímala své okolí, takže neslyšela ani pozdrav svého přítele. Michala nenapadlo nic lepšího, než ji zezadu obejmout a zároveň trochu polechtat, čehož se Mery lekla a rozesmála se.
S úsměvem se otočila a chtěla ho pozdravit pusou na tvář. To by ale nebyl on, kdyby se neotočil a nedal jí normální pusu. Mery se rozhlédla kolem a zpátky se na něj podívala se slovy: "Jsme v práci, Míšo." on se jen pousmál a pohladil ji po vlasech. "Já vím, už jsem tu 12 hodin, to bys jako vrchní sestra měla vědět." pousmál se na Mery a hned na to zývl.
Mery se jen usmála, pohladila Michala po noze a dala mu pusu.
Najednou si všimla, že si mezi sebou sestry a doktoři šeptají. "Co tady dělá?" "On se vrátil?" Mery nechápala, co mají na mysli, tak se otočila a hned jí to bylo jasné.
Stál za ní David..

-----------------------------------------------------------
Předem říkám, že je to moje úplně první povídka a příběh obecně v životě, tak na to koukejte trochu s odstupem, prosím.

Tak tady je první část mé teorie na to, jak by mohl návrat Davida na urgent do Rubavy vypadat. Snad se vám to bude líbit. Vaše názory můžete psát do komentářů.

Zpět na urgentuKde žijí příběhy. Začni objevovat