Vali a Mery se večer domluvili, že půjdou do nonstopu, kde spolu všechno pořádně proberou.
"Tak se rozejdi s Michalem a buď s Davidem." poradila Vali Mery. "Když já nevím. Co když David zase někam zdrhne a mě tady nechá? Toho se já bojím, jinak bych to s Michalem asi už dávno ukončila, poslední dobou se chová nějak divně, asi žárlí nebo nevím." odpověděla jí Mery.
Do nonstopu zrovna přišel David a Roman. Hned, jak si všimli holek, vydali se k nim. "Můžeme se přisednout?" zeptal se Roman, Davidovi se moc nechtělo. "Ano" řekla hned Vali, aby to Mery nějak nepokazila. Roman si rychle sedl vedle Vali a na Davida zbylo místo přímo vedle Mery. Oba se na své kamarády podívali vražednými pohledy, ale i tak si David sedl.
Povídali si o všem možném. "A co ty, Davide, plánuješ tady už zůstat nebo zase někam vycestuješ?" zeptala se nenápadně Vali Davida a při tom se podívala na Mery, která ji svým pohledem vyloženě zabíjela. "No, já nevim. Asi je čas se to.. usadit? Už nic neplánuju prostě." pousmál se a podíval se na Mery, aby viděl její reakci. Nedala na sobě nic znát, ale za tu odpověď byla hrozně ráda.
Do nonstopu přišel i Michal, kterému hned, jak spatřil Davida vedle Mery, zmizel ten úsměv, který měl, když vešel. Došel ke stolu, Mery se zvedla, objala ho, políbila ho a sedla si k němu na klín. David tohle vidět nemusel, zvedl se a šel na bar. Po chvíli viděl Mery a Michala odcházet z nonstopu, drželi se za ruce a smáli se. V tu chvíli se rozhodl opít, aspoň na chvíli chtěl na všechno zapomenout.
--------------------------------------------------------------
Provede David něco?
ČTEŠ
Zpět na urgentu
Short StoryDavid před dvěma lety odešel z Rubavy do Londýna bez rozloučení a nechal tam Mery samotnou. Co se stane, když se po takové době objeví na urgentním příjmu? Jak to asi Mery přijme?