Počkej!

376 11 4
                                    

David už nevěděl, co má udělat pro to, aby se zvýšila šance toho, že se Mery rozejde Michalem a bude s ním. Byl zoufalý a všímal si,  že po něm pokukují sestřičky. Jemu se ale žádná nelíbila, pořád myslel na Mery. 

Jednou měl špatnou náladu, zase zahlédl Michala a Mery, jak se spolu smějí a líbají. Mery se snažila před Davidem Michala trochu krotit a za to jí byl David vděčný, ale ne vždy se jí to podařilo, takže občas něco viděl a vždy ho to rozhodilo. 

Jednou toho využila jedna setřička, která se Davidovi líbila asi nejvíc ze všech. Přišla za ním do kumbálu, kde si chvíli povídali a sestřička si mu po chvíli sedla na klín a dala si ruce kolem Davidova krku. Jemu to bylo jedno, pořád si s ní povídal a u toho neustále myslel na Mery. 

Najednou slyšel zaklepání, neznámého ale nestihl pozvat dál, protože mu rty zaplnil celkem vášnivý polibek sestřičky, kterou měl David pořád na klíně, a na kterou úplně zapomněl. 

Neznámá osoba vešla dovnitř. Tohle dělá jen jeden člověk, Mery. David sestřičku okamžitě odstrčil, ale bylo to pozdě. Chtěl Mery zastavit, ale ona nastavila velmi rychlý krok. Slzy měla na krajíčku, myslela si, že ji má David pořád rád, ale on se mezi tím líbá s neznámými sestřičkami v kumbálu. Celkem ji to ranilo.

"Mery! Mery počkej sakra! Prosím!" křičel za ní David zoufale. Ona se ani neotočila a pokračovala pořád dál ještě rychlejším tempem, nevěděla, kam má jít, tak zamířila na záchod, kde se jí spustily slzy. Někdo zabral za dveře, nejdřív byla odhodlaná nikoho k sobě nepustit, ale myslela si, že je to Vali a někomu se chtěla svěřit, tak dveře povolila.

-----------------------------------------------------------

Kdo so objeví za dveřmi?

Zpět na urgentuKde žijí příběhy. Začni objevovat