Nonstop

386 10 1
                                    

Mery cestou domů přemýšlela nad tím polibkem. "Udělal to Michal kvůli Davidovi?" přehrávala si otázku pořád dokola. Doma už to nevydržela a musela se zeptat: "Míšo, co jsi to dělal při tom odchodu? Však kolem nás chodili lidi." řekla opatrně. Michal se na ni podíval a s úsměvem na rtech prohlásil: "Právě proto, Maruško." přitáhl si ji k sobě a posadil na klín. Mery mu dala ruce kolem krku a napadlo ji, že by spolu mohli zajít do nonstopu na šipky a pivo. Michalovi se nechtělo, byl unavený z jeho 24h služby, takže si šel lehnout a Mery vyrazila sama.
Když otevřela dveře do nonstopu, tak si nevšimla ani Romana, ani Davida. To samé se ale nedalo tvrdit o nich. "Tak za ní běž, promluvíte si a vyřešíte všechno mezi sebou." postrkoval Roman Davida. Jemu se nechtělo, ale nakonec se odhodlal a šel za Mery.
"Ahoj" zaslechla Mery za sebou pro ni tak známý hlas. Otočila se a pohledem narazila na její dávnou lásku. Teda, myslela si, že je to dávná láska, ale každý pohled na toho hnědovlasého robota ji přesvědčoval o opaku.
"Ahoj Davide," promluvila na něj konečně, "já.. nevěděla jsem, že jsi tady, promiň. To já asi půjdu.." řekla nejistě a začínala se oblékat k odchodu.
"Ne, počkej přece. Hele.. takhle to nejde, musíme si promluvit, co ty na to?" zeptal se David, aby Mery zastavil. Blondýnka se otočila a své modré oči namířila přímo do těch Davidových. Nakonec přikývla a usadili se společně ke stolu. Oba byli nervózní a nevěděli, jak mají začít.
Slovo si vzal David..

--------------------------------------------------------------
Co David řekne Mery? Jak se to v nonstopu bude vyvíjet?

Zpět na urgentuKde žijí příběhy. Začni objevovat