Mery rychle vyběhla po schodech nahoru a celá udýchaná zaklepala na dveře. "Ahoj Mery, stalo se něco?" zeptala se Vali hned, když otevřela dveře. "No.. jo, v podstatě." odpověděla jí Mery, když konečně nabrala dech.
Holky si společně sedli na gauč a dali si skleničku vína. "No tak povídej, všechno mě zajímá." pobídla Vali Mery. "Prostě jsem šla za tebou parkem, kde se objevil David, tak mě doprovodil k tobě, já mu poděkovala za dnešek, že mi pomohl a on, že si prý zaslouží nějakou odměnu.." odvyprávěla Mery pořád ještě se slzami v očích. "Neříkej mi, že jste se zase.. Mery!?" vyjekla Vali, která se ani nepokusila své nadšení zakrýt.
"A co bylo pak?" zeptala se hned celá nedočkavá z toho, co z Mery vypadne. "Já si vzpomněla na všechno, co jsme spolu prožili, zase, já ho prostě asi pořád miluju, Vali." odpověděla Mery zmateně. "Jak jako asi, tím by sis měla být jistá, ne?" usmála se Vali. "Mám pořád Michala, Vali. Nechci ho jen tak opustit kvůli někomu, kdo mě tady nechal a odjel si někam do Londýna." prohlásila Mery a hned na to se zhroutila Vali do náruče a začala brečet.
"Mery neboj, jsem tu pro tebe, kdyby něco, tak přijď.. kdykoli, je ti to jasný?" uklidňovala ji Vali a při tom ji hladila ve vlasech. "Dobře, děkuju ti, Vali." řekla vděčně a objala Vali jestě pevněji.
Nakonec se sebrala a šla domů, kde na ni čekal spící Michal. Mery nemohl usnout a pořád nevěděla, kdo je pro ni ten pravý.
ČTEŠ
Zpět na urgentu
Short StoryDavid před dvěma lety odešel z Rubavy do Londýna bez rozloučení a nechal tam Mery samotnou. Co se stane, když se po takové době objeví na urgentním příjmu? Jak to asi Mery přijme?