~ Prolog ~

114 4 1
                                    

( Jako prolog będze taki jakby wywiad w Markiem i Łukaszem)

1. Jak czujesz się po wyjawieniu swojego związku ?

Marek- Czałkiem dobrze nie myślałem że fani odbiorą to tak pozytywnie. Są osoby które nas wyśmiały ale większość zdecydowanie została.

Łukasz- Czuję się bardzo dobrze wręcz czuję taką lekkość że w końcu nie muszę ukrywać kogo tak naprawdę kocham i z kim tak naprawdę jestem szczęśliwy...

2. Jak wygląda teraz TeamKruszwil ?

Marek- Na moje oko pod kwestią wyglądową to jest to kosmos ale staramy się nagrywać tak jak kiedyś...

Łukasz- Zmieniliśmy się wyglądowo i nagrywamy w rezydencji a tak jesteśmy tacy sami...

3. Czy wybieracie się na Paradę LGBT ?

Marek- Nie jeszcze chyba nie mamy aż takiej odwagi ale może za rok lub dwa nie wiadomo.

Łukasz- Na chwilę obecną nie mam zamiaru tam iść  ale jak nabierzemy więcej odwagi to może i Marusiowi uda się mnie przekonać...

4. Komu zawdzięczacie najwięcej ?

Marek- Kamili gdyby nie ona to ekipa kruszwial by nie wróciła tak prawdę mówiąc.

Łukasz- To dzięki Piaseckiej jesteśmy tu gdzie jesteśmy. Bez niej nie dowiedzielibyście się o naszym związku.

5. Czy macie kontakt ze starymi ekipami ?

Marek- Jasne że tak pomimo że już z nami nie nagrywają to i tak nadal jesteśmy przyjaciółmi.

Łukasz- No to chyba logiczne...nie raz przyjeżdżają pogadać ale nie zostają spać ha.

6. To bardziej pytanie do Łukasza. Kiedy masz ramiar się ujawnić ?

Ł- Za niedługo mam zamiar zdjąć tą cholerna maskę bo tylko ona przypomina mi stare życie. Więc jak ściągnę maskę automatycznie zamknąłem tamten rozdział mojego życia i skupie się na tym co jest teraz.

7. Jak Karina odebrała to że jesteście razem ?

M- Karina wiedział od początku że ja i Łukasz jesteśmy razem i postanowiła udawać jego dziewczynę by nie wydało się to że jesteśmy małżeństwem.

Ł- Jestem wdzięczny Karinie że zgodziła się udawać moją dziewczynę mimoże nie było to łatwe zadanie to czasami mam rozkmine czy modeling uczy też dobrego aktorstwa.

8. Kogo chcesz pozdrowić ?

M- Pozdrawiam rodziców, ekipe i Kamile Piasecką mam nadzieję że jeszczę się zobaczymy.

Ł- Pozdrowienia dla wszystkich a szczególnie dla Piaseckiej bo to ona nas zjednoczyła.

======================================$$==

Oficjalnie zamykam pierwszą część i od jutra rozpoczynam drugą.
Wiem teoche krótkie ale nie umiem pisać prologów.

Słów: 560

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Jul 16, 2020 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

|| Od wroga do chłopaka || KxK Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz